کد خبر: 824896
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
قهرمان او اسپرت گفت:مدافع حرم آرزوي قلبي من است و اگر در اين راه شهيد شوم براي هميشه نامم زنده خواهد ماند، افتخار گرفتن مدال طلا تنها براي مدت کوتاهي است.
مرضیه عالیپور
حسين ظفري قهرمان اظهار کرد: اواسپرت يک ورزش اصيل ايراني است که متشکل از هفت سبک مختلف در بخش مبارزات آزاد است .

وي تصريح کرد : در سال 2016 در مسابقات ترکيه توانستم مقام اول را کسب و مدال طلا را از آن خود کنم .ظفري با اشاره به اينکه ورزش او اسپرت در اين استان خيلي شناخته شده نيست اذعان داشت : حدود يکسال است که اين ورزش در استان چهارمحال و بختياري آمده است  و من اولين قهرمان اين رشته ام.وي با بيان اينکه متاسفانه تا کنون هيچگونه حمايتي از سوي مسئولين نشده است عنوان کرد :مسئولين اين استان به ورزشکاران بهايي نداده  و آنها را هيچ گونه حمايتي نميکند.ظفري تاکيد کرد :ورزشکاران اين استان چه در کشور و چه در جهان رتبه هاي خوب و مدال هاي افتخار آفريني را کسب کرده ا ند .وي کسب مدال طلا در ر شته ي او اسپرت را يک افتخار بزرگ دانست و گفت :همين اندازه که توانسته ام پرچم کشورم را از همه ي کشور ها بالاتر ببرم افتخار بسيار بزرگي است .
ظفري  دل خوري خود را از عدم حمايت اداره ورزش  و جوانان استان اعلام و خاطر نشان کرد : متاسفانه ورزش و جوانان هيچگونه حمايتي از اين رشته نميکنند و براي رفتن به کشور ترکيه و شرکت در مسابقات با هزينه ي شخصي خود رفتم .وي با تاکيد بر اينکه هيچ گاه پشت نظام را خالي نميکنم  اذعان داشت:  با وجود داشتن مشکلات فراوان هميشه مدافع نظام هم بوده و براي من يک افتخار است که بتوانم هميشه قهرمان بمانم .
قهرمان او اسپرت يادآور شد: کشور هلند دعوت نامه اي برا ي من ارسال نمود که در آنجا تمرين کرده و براي آنها خدمت کنم  اما هيچگاه اين خاري را قبول نميکنم و همواره براي کشور خودم تلاش ميکنم .




مدالم را با افتخار بر گردن پدر شهيد مدافع حرم انداختم

قهرمان او اسپرت گفت :بعد از گرفتن مدال طلا با اعتقاد و اطمينان قلبي آن را تقديم به پدر شهيد مدافع حرم انداختم چرا که قهرمانان واقعي آنان هستند .

ظفري با اشاره به اينکه يکي از بزرگترين آرزوهاي من اين است که مدافع حرم شوم بيان داشت : چندين سال است که در انتظار مدافع حرم هستم و عقيده ي من بر اين بوده که شهيد مدافع حرم است که نام او زنده خواهد ماند  و گرنه افتخار گرفتن مدال طلا جاودانه نيست .

ظفري اظهار کرد : ما راه شهدا را ادامه خواهيم داد و هيچگاه پشت نظام را خالي نخواهيم کرد .



از کارگري تا قهرماني

حسين ظفري نان آور يک خانواده ي هشت نفري بوده و همه ي چشم اميد خانواده به دنبال دستان اوست  او در رشته ي زبان انکليسي  ادامه تحصيل داده و با تمام کمبود ها درس خود را به پايان رساند .

اين قهرمان هيچ گاه تن به ذلت نداده و ميخواهد پرچم کشورش هم چون کوهي سر به فلک کشيده هميشه استوار و در اوج باشد.

او سالهاست که در انتظار مدافع حرم بودن نشسته و اعتقاد دارد که اين گونه ميتواند نامش را زنده نگهدارد .

حسين ظفزي از مسئولين تنها يک کار خدماتي و يا حتي کارگري ميخواهد تا بتواند خرج خانواده اش را بدهد  ما نيز به حمايت اين ورزشکار قهرمان از مسئولين خواهشمنديم  گوشه چشمي به او بياندازند و او را حمايت کرده و او را در  سختي ها تنها نگذارند  چرا که اين قهرمانان هستند  که نظام جمهوري اسلامي ايران را زنده نگه ميدارند .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر