کد خبر: 829380
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
یک لحظه احتیاط!
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: وجود آمار بالای تصادفات فوتی عابر پیاده زنگ خطری برای این استان محسوب می‌شود که امیدواریم همت قابل توجهی در این حوزه از سوی مسؤولان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری جوان آنلاین از قزوین، سلمان امیری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین که در سالن اجتماعات مرکز پلیس راهور این استان برگزار شد، اظهار داشت: اولویت و سیاست‌ها در برنامه‌های تودیع و معارفه نیروی انتظامی ثابت است تا این تغییر و تحولات کمکی برای پیشرفت و تعالی باشد.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های تودیع و معارفه فرصتی برای بازیابی توان نیروها است تا بتوان از ظرفیت‌های افراد به نحو احسن استفاده کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: محمدرضا محمدی خدمات ارزشمندی را در دوره مسؤولیت خود به مردم این استان ارائه کرده‌اند که آرزوی موفقیت این مسؤول را در استان گیلان داریم.

امیری بیان کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نعمت و ارزش محسوب می‌شود که از مسؤولان مربوطه درخواست داریم با ایجاد تعامل و همکاری خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: در حوزه راهور نسبت به مقوله‌های راه، خودرو و راننده توجه ویژه‌ای داریم و از مسؤولان حوزه حمل و نقل و ترافیک انتظار می‌رود تا با تعامل نیروهای انتظامی اقدامات ارزشمندی برای کاهش تصادفات صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه خودرو نقص خودرو را در سطح ملی پیگیری کرده و امیدواریم در حوزه ملی کمک‌رسان مردم باشیم و در حوزه رانندگان هم باید اقدامات جدی‌تری در این استان انجام شود چراکه تخلفاتی از سوی رانندگان صورت می‌گیرد که شایسته و زیبنده استان قزوین نیست.

امیری مطرح کرد: در حوزه ترافیک باید فرهنگ‌سازی انجام شود و رسانه‌ها و سایر ارگان‌ها باید با جدیت بیشتری با نیروی انتظامی همراهی و همکاری داشته باشند و ناگفته نماند که در انجام برخی از موضوعاتی همچون اعمال قانون نباید تعارفی صورت گیرد.

وی تشریح کرد: آمار تصادفات عابر پیاده در استان قزوین آمار مناسب و مطلوبی نیست و به صورت تقریبی 2 برابر استاندارد کشور و چند برابر استاندار جهانی است که از مسؤولان استانی درخواست اقدامات مناسب و به جا را خواستاریم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: وجود آمار بالای تصادفات فوتی عابر پیاده زنگ خطری برای این استان محسوب می‌شود که امیدواریم همت قابل توجهی در این حوزه از سوی مسؤولان صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار