کد خبر: 832591
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند هوافضای سپاه:
شجاعت و تبعیت از ولایت از خصیصه های بارز سردار شهید احمد کاظمی ورهبر معظم انقلاب این شهید بزرگوار را با عنوان «این فرمانده شجاع» یاد کردند و این بیان رهبری برای همه اتمام‌حجت است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یازدهمین سالگرد شهادت سردار حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان اظهار کرد: سخن در مورد شهید و جایگاه شهدا از توان زبان بشری خارج است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی بابیان اینکه در قران از مقام شهدا به بزرگی یادشده است، گفت: کسانی که درراه رضای خدا کشته‌شده‌اند مپندارید مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند، این آیه ای هست که فرای تصورات انسان ها است.

وی با اظهار بر اینکه عقل بشری از واقعیت زنده‌بودن شهدا در نزد خدا نافهم است، اظهار کرد: در جامعه اسلامی یاد و نام شهیدان، امنیت و سلامت جامعه را برای همیشه حفظ خواهد کرد.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با یادآوری مراسم تودیع شهید کاظمی در نیروی هوایی سپاه، خاطرنشان کرد: این شهید گفت من گمان می‌کردم شهادتم در نیروهای هوایی رقم می‌خورد، ولی ظاهراً خداوند شهادت بنده را در نیروی زمینی قرار داده است.

حجت‌الاسلام ابطحی با گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه، تأکید کرد: شهید کاظمی و امثال این شهید مشعل‌های فروزانی هستند که برای همیشه نورافشانی می‌کنند و ما باید به این مشعل‌ها اقتدا و از نور آنان برای رسیدن به کمال بهره ببریم.

وی عبادت و بندگی خداوند، پیروی از اهل‌بیت (ع)، اقامه نماز اول وقت، اخلاص در عمل و دوری از خودنمایی را ازجمله ویژگی‌های برجسته شهید احمد کاظمی برشمرد و اظهار کرد: شهید کاظمی بزرگ‌ترین عملیات‌ها را در دفاع مقدس راهبری می‌کرد و ضرب شست‌های زیادی به دشمنان نظام و انقلاب نشان داد.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خاکی و بی‌ریا بودن، شجاعت و پیشگامی در کارها، اقتدار و امنیت آفرینی از دیگر ویژگی‌های شاخص این شهید می‌توان از آن نام برد.

حجت‌الاسلام ابطحی بابیان اینکه شهید کاظمی برای انجام مأموریت‌های الهی پیشگام بود، گفت: رهبر معظم انقلاب این شهید را با عنوان «این فرمانده شجاع» یاد کردند و این بیان رهبری برای همه اتمام‌حجت است.

وی تعهد نسبت به کار، دین، انجام‌وظیفه، مأموریت، امر به ولایت تعهد را از دیگر شاخصه‌های بارز شهید کاظمی اظهار و تصریح کرد: در جلسات هرگز اجازه نمی‌داد غیبت کنند و جلسه به گناه کشیده شود.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با اشاره به روحیه انقلابی گری شهید حاج احمد کاظمی، تأکید کرد: کمتر می‌شد در جلسه‌ای حاضر شود و دوران دفاع مقدس و یاد شهدا را متذکر نشود.

حجت‌الاسلام ابطحی بابیان اینکه شهید کاظمی هر جا حضور پیدا می‌کرد روحیه انقلابی گری را القا می‌کرد، گفت: استکبارستیزی و روحیه سازش‌ناپذیری با دشمن ازجمله خصوصیات برجسته این شهید بود.

وی تواضع شهید احمد کاظمی نسبت به افراد زیرمجموعه را مثال‌زدنی اظهار و تصریح کرد: در سرکشی‌ها از پادگان‌ها، جویای حال سربازان و نیروهای زیرمجموعه خود می‌شد.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه تبعیت از ولایت‌فقیه را بارزترین خصوصیت شهید سردار کاظمی بیان و تأکید کرد: تبعیت و پیروی از ولایت پیام شهید و امثال این شهدا است.

وی با اشاره به صحبتی از یک آمریکایی گفت: آن‌ها اذعان می‌کنند که شما رهبری دارید که نقشه راه ما را می‌شناسد و برای مردمش می‌گوید و نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌کند، لذا آن‌ها در تلاش هستند کلام و تبعیت از رهبری را در جامعه بشکنند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با توصیه به خواندن وصیت‌نامه شهدا گفت: پیروی از ولایت‌فقیه، دفاع از جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه از توصیه‌های شهدا بوده است.

حجت‌الاسلام ابطحی اظهار کرد: حفظ عزت، اقتدار، انقلاب و سربلندی در برابر دشمن درگرو تبعیت از ولایت و رهبری است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستید کسانی که از خط رهبری گذشتند در چه گِلی گرفتارند و سرمایه‌های نظام را بر باد دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر