کد خبر: 842099
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: بیش از 80 درصد مزار شهدای این استان تاکنون ساماندهی شده است
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد ،مراد روشنی در جمع خبرنگاران افزود: ساماندهی تعداد 630 عدد از مزار شهدای لرستان در دست اجرا است که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات مابقی مزار شهدا ساماندهی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع زمینه جذب و استخدام 300 نفر از فرزندان جانبازان و خانواده های شهدا فراهم شده است، اظهار کرد: سهمیه استخدام ادارات آموزش و پرورش و هلال احمر نیز باید به این آمار اضافه شود که هنوز از جذب نهایی تعداد افرادی که در این دونهاد استخدام می شوند آماری نداریم.

 وی همچنین بیان کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس تنها از کلام امام خمینی(ره) پیروی کردند و از هیچ نغمه و نواهای دیگری تبعیت نکرده و پا به‌پای امام خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

روشنی با بیان اینکه جامعه اسلامی عزت را از شهدا به ارمغان گرفته است تصریح کرد: عزت امروز، سربلندی و افتخارات ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است که باید نام و یاد شهدا سرلوحه همه امور قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی همه قدرت مادی ، امکانات و تکنولوژی نظامی استکبار جهانی در اختیار دشمن بود ولی رزمندگان ایران اسلامی تنها با ایمان، اخلاص، شهادت‌طلبی و تمسک به آیات قرآن توانستند به پیروزی برسند.

استان لرستان 6 هزار و 370 شهید تقدیم انقلاب و وطن کرده و 840 آزاده و حدود 16 هزار جانباز نیز تحت حمایت بنیاد شهید استان قرار دارند

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار