کد خبر: 851045
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد
عبدالکریم گراوند در جمع کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اظهار داشت: از زمان شروع تبلیغات ریاست جمهوری تاکنون مشکلات خاصی در سطح استان بوشهر شاهد نبوده ایم و به زودی تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا نیز آغاز می شود.
وی بیان کرد: در انتخابات شوراها ما از کاندیدها انتظار قانون مداری داریم، چرا که قرار است آن‌ها عهده دار سياست گذارى شهر و روستا شوند و اولین درخواست مردم از آنها اجرای قانون به صورت دقیق در حوزه شهری و روستایی است.
معاون استاندار با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا خود می توانند نماد تحقق دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در جامعه باشند، عنوان کرد: کاندیدا باید در ايام تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه دهند و از تخریب رقیب و همچنین حرفهایی که هیچ پشتیبانی علمی ندارد بپرهیزند.
گراوند در ادامه گفت: كانديدا بايد به جاى ابراز وعده برنامه هاى خود را تدوين و به مردم ارائه كنند تا مردم به برنامه ها رای دهند.
وی اظهار داشت : كانديدا محترم دقت داشته باشند از رفتارهایی که موجب شائبه خرید و فروش رای بین مجریان و ناظران ایجاد می كند بپرهیزند تا فضای پاک و بانشاطى در تمامی روند انتخابات در استان شاهد باشیم.
معاون استانداربا اشاره به اینکه نباید با چسباندن پوستر ها در مکان های عمومی چهره شهر را مخدوش کنیم، بیان کرد: کاندیدا باید از ظرفیت فضای مجازی بهره برداری مثبت داشته باشند.
وی عنوان کرد: در بحث تبلیغات ما خواستار قانون مداری از سوى کاندیدها هستيم و دوست نداریم در باب جرایم انتخابات یک پرونده تخلف ایجاد شود.
گراوند اظهار داشت: در این انتخابات از همه ابزارهاى لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانون مند بهره گرفته ايم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر