کد خبر: 876246
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اسلامشهر:
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اسلامشهرگفت :بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، 22 ویژه برنامه ورزشی در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود .

 قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در گفت و گویی با خبرنگاران ، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و در راستای  ترویج  ورزش در بین  اقشار مختلف  جامعه  22 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان اسلامشهربرگزار می شود .     

آرمیان با اشاره به لزوم اهتمام به هفته تربیت بدنی از سوی متولیان ورزش در جامعه ، بیان کرد:هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است به منظور آشنایی جامعه، به اهمیت و اثرات کاربردی ورزش که با برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته تربیت بدنی بتوانیم ،گامی در جهت اشاعه و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه برداریم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهربا تبریک  فرا رسیدن هفته تربیت بدنی  به عموم ورزشکاران ، جامعه ورزش شهرستان  و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش این منطقه سهمی برعهده دارند، تاکید کرد:بی شک ورزش شهرستان با توجه به ظرفیت ها وسرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده،درزمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخورداربوده ، که با برنامه ریزی مناسب و حمایت های لازم شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی ،بین المللی و جهانی هستیم .

وی افزود:بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه  که به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده ،فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی واجتماعی در اشاعه وتوسعه وترویج ورزش در خانه وخانواده ،هدایت وارشاد جامعه به ورزش های همگانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهربا ذکراهم برنامه های هفته تربیت بدنی ، تاکید کرد:  برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی،تجلیل از قهرمانان ورزشی ،جشنواره آشپزی روستایی،نواختن زنگ  نشاط و ورزش در جهت ترویج ورزش در سطح مدارس  شهرستان ، تجلیل از هیات های ورزشی وپرسنل ،همایش باستانی وزورخانه وگشت خانوادگی کوهنوردی ازجمله  برنامه های هفته تربیت بدنی در این شهرستان برشمرد.

وی ازبرگزاری مسابقات مختلف ورزشی درهفته تربیت بدنی خبرداد وافزود:درطول هفته تربیت بدنی مسابقات مختلفی درتمامی رشته های ورزشی ازجمله شنا، پینگ پنگ ،مینی والیبال، فوتسال نونهالان روستایی، والیبال روستایی،هفت سنگ ،آمادگی جسمانی، شطرنج ،طناب کشی،بدمینتون،دارت وبازیهای بومی محلی برگزار خواهد شد.

آرمیان گفت :اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهربه منظورگرامیداشت یاد وخاطره شهدای ورزشکار وخانواده های آنان برنامه هایی همچون برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان،غبار روبی مزارشهدای ورزشکار، دیدارازخانواده شهدای ورزشکاربا حضورمسئولین  شهرستان را در طول هفته به  مرحله اجرا در خواهد آورد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اسلامشهر ورزش را وسیله ای برای جمع گرایی واجتماعی شدن دانست وعنوان کرد: ورزش مایه پرهیز از بیکاری،مبارزه باکسالت وتنبلی،افزایش توانایی جسمی وروحی،شجاعت،سلامت جسمانی وفکری ونیز وسیله ای برای جمع گرایی واجتماعی شدن است.

آرمیان توجه به ورزش وتلاش برای توسعه آن را بسیار مهم ارزیابی کرد وافزود:توجه به ورزش وتلاش برتوسعه آن  درمیان همه اقشار جامعه بسیار مهم وارزشمند بوده و آثارسودمندی ازاین کاربدست می آید .

وی از افتتاح مجموعه ورزشی خوارزم در احمد آباد مستوفی خبر داد و گفت : این  نخستین مجموعه ورزشی برای رشته های آبی از جمله قایقرانی در سطح شهرستان اسلامشهر است که باتوجه به وجود  قهرمانانی  در رشته قایقرانی از شهرستان اسلامشهر می تواند در  پیشرفت هرچه بیشترفعالیت در این رشته ورزشی تاثیر  به سزایی داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ساماندهی هیات‌های ورزشی و جمع زیادی از ورزشکاران این شهرستان در قالب‌ هیات‌های ورزشی را یکی از اقدامات مهم این اداره برشمرد و خاطر نشان کرد: در چارچوب فعالیت‌های وزارت ورزش، ۵۰ هیات ورزشی رسمی داریم که از این تعداد ۴۸ هیات در شهرستان اسلامشهر راه اندازی شده و ورزشکاران آن سازماندهی شده اند و از این میان ۳۰ هیات ورزشی در شرایط فعال قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر