کد خبر: 877827
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی
سکینه الماسی گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل بارندگی و سرما قرار داریم لازم است راه‌های مواصلاتی کوهستانی استان بوشهر به‌ویژه شهرستان جم ایمن‌سازی شود.

وی ‌‌افزود: بخش قابل توجهی از راه‌های شهرستانهای حوزه انتخابیه به‌ویژه راه‌ های روستایی باید در اولویت تعریض و ایمن‌سازی قرار گیرند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایمن سازی محورهای مواصلاتی کوهستانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بارندگی و سرما قرار داریم لازم است راههای مواصلاتی کوهستانی استان بوشهر به ویژه شهرستان جم ایمن سازی شود.

الماسی با تقدیر از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در سیل اسفند سال گذشته و فروردین امسال تصریح کرد: راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با وجود بارش‌های شدید و چندروزه و ریزش‌های فراوان جوی در محورهای ارتباطی منطقه، خصوصا محور شریانی جم به سیراف را برای عبور و مرور مردم  و خدمات رسانی به سیل زدگان بازنگه داشت که شایسته قدردانی است.  

وی  تاکید کرد: پیش بینی اقدامات لازم امکان عبور و مرور ایمن مردم در محورهای ارتباطی جنوب استان خصوصا مناطق کوهستانی رافراهم آورند.  

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: باوجود تلاش‌های صورت گرفته وضعیت بسیاری از راههای روستایی درمناطق کوهستانی بویژه راه روستایی ریز به دوراهک به سبب وجود پرتگاههای متعدد مناسب نیست که بایددراولویت ایمن سازی قرارگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر