کد خبر: 881525
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر:
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر، گفت:با تخریب 2فقره ساخت وسازغیر مجاز در چهاردانگه بیبش از 3461 متر از اراضی کشاورزی این منطقه آزاد شد.

علی محمد حسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر ،اظهارکرد:باتخریب 2فقره ساخت و سازغیرمجاز 3461مترازاراضی کشاورزی بخش چهاردانگه باحکم مراجع قضایی آزاد شد.

حسینی افزود: با هماهنگی با مراجع قضایی وانتظامی وبا حکم محاکم قضایی دومورد از بناها و کارگاهای که بصورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی توسط متخلفین ساخته شد بود، قلع وقم و مقدار3461متر از اراضی کشاورزی شهرستان آزاد و به وضعیت اولیه بازگشت داده شد.

وی بیان کرد:شهرستان اسلامشهر با داشتن اراضی مستعد و بالقوه یکی از قطبهای کشاورزی در استان تهران محسوب شده ونقش  بسیاری در تامین  مواد غذایی و محصولات کشاورزی مورد  مردم این استان  ایفا می نماید .

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان  اسلامشهر، تاکید کرد :همجواری شهرستان اسلامشهر با مراکز  صنعتی وتولیدی کلانشهرتهران ،باعث شده تا همواره عده ای افراد فرصت طلب و سود جو با استفاده از برخی خلاء ها  اقدام به تخریب و  تغییر کاربری اراضی مستعد کشاورزی منطقه نمایند .

وی افزود: حفظ اراضی کشاورزی بعنوان سرمایه ملی از وظایف شرعی و قانونی  هر انسانی بوده و تغییر کاربری و تخریب این ثروت ملی  لطمه جبران ناپذیری به  محیط زیست ، نسل های بعدی جامعه وخسارات زیادی مادی و معنوی دیگری به همراه  خواهد داشت .

حسینی خاطر نشان کرد: حفظ  و نگهداری اراضی کشاورزی تنها وظیفه جهاد کشاورزی نبوده وهمه دستگاهها و افراد مختلف جامعه  در نگهداری این اراضی  بعنوان یک میراث ملی  دخیل و مسئول هستند  ، از عموم شهروندان  درخواست تاداریم ضمن رعایت و احترام به قانون  و حفاظت  از اراضی کشاورزری   هرگونه ساخت و ساز خیر مجاز و  تغییر کاربری را به  جهاد کشاورزی اسلامشهر و یا نیروی انتظامی و مراجع قضایی اطلاع رسانی نمایند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها