کد خبر: 882317
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
دادستان شهرستان اسلامشهر:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر ،گفت: پیشبرد اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ،با داشتن تفکر بسیجی امکان پذیر و میسر خواهد بود .
یونس اسدی مقدم درجمع فرماندهان پایگاههای مقاومت  بسیج ادارات وسازمانهای شهرستان که درسالن جلسات سپاه سیدالشهدا اسلامشهر، از سوی  حوزه بسیج ادارات این شهرستان برگزارگردید،  اظهارداشت:توسعه و پیشرفت کشورواهداف نظام وانقلاب با حفظ وترویج روحیه بسیجی وتفکربسیج  درمیان افرادمختلف جامعه امکان پذیر ومیسر خواهد شد .
اسدی مقدم افزود: بسیج درعرصه های گوناگون و بویژه درادارات و سازمانها ،در حوزهٔ پیشگیری از وقوع جرائم و تخلّفات، نقش بسزا و بی بدیلی داشته ونیرویی بدون توقع، بدون حقوق، ولی با اخلاق و وفاداروامانتدار درتمامی میادینِ سخت و دفاع از ارزشهای انقلاب ، گره گشا بوده وهست.
وی با اشاره به  ویژگیهای شاخص  یک بسیجی  انقلابی ، تاکید کرد: تنها مدیرانی میتوانند از نیرو، ظرفیت و استعداد خود با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فعالیت نمایند ،که دارای "تفکر بسیجی" باشند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر،تصریح کرد:ستاد پیشگیری از وقوع جرائم (مصوب سال 1394)، وظایف قانونی تمامی دستگاهها و نهادهای دولتی را در راستای اجرای قانون پیشگیری، تعیین و ابلاغ نموده وبراساس قانون تمامی دستگاهها باید به تکلیف خود عمل کرده و در صورت بروز تخلّف، موارد را سریعاً به دادستانی اعلام نمایند.
وی افزود: دادستانی اسلامشهر در راستای اجرای قانون پیشگیری از جرائم دولتی و غیردولتی با تمام توان جهت جلوگیری از فساد در ادارات، اقدام قانونی بعمل می آورد و به پرونده های فساد مالی با دقت و سرعت رسیدگی خواهد کرد.
اسدی مقدم خاطر،نشان کرد:درراستای اجرای قانون وحفظ حقوق شهروندی ما باهیچ شخص، جناح و باندی مماشات نداریم و براساس قانون با متخلفین برخورد قاطع می نماییم .
انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر