کد خبر: 887323
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
فرمانده قرارگاه نصرت :
فرمانده قرارگاه نصرت گفت: مجاهدین لشگر فاطمیون با خدا معامله کردند و با اشک چشم و جان دل حرم حضرت زینب (س)را نگه داشتند .
 سردار عبدالفتاح  اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت درآیین نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم  سلمان رضائی  که از سوی خواهران بسیجی  حوزه های 284 عفاف و 280 کوثر  در محل سالن اجتماعات  شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد ،  اظهار داشت : بچه های مجاهد لشگر فاطمیون   با خدا معامله کردند و از حرم حضرت زینب  (س)  دفاع کردند .
اهوازیان  ا فزود: رزمندگان و مجاهدین  لشگرهای  فاطمیون ،حیدریون و  زینبیون  با  ایثار جان و اشک  چشم خود،  حرم  حضرت زینب (س) را حفاظت و نگهداری کردند  و مایه افتخار جهانیان شدند.
 وی با اشاره به نقش  رزمندگان  افغان در دفاع ازحرم اهل بیت(س)، تاکید کرد:قدرت ایمان  شهدای مدافع حرم  زبانزدهمه رزمندگان اسلام وهمه مبارزین  در برابر استکباراست ،من شهادت می دهم  که  بهترن دوستان وبرادران لشگر فاطمیون ، مردان بی ادعا  و مجاهد راه خدا هستند .
فرمانده قرارگاه نصرت ، تصریح کرد: مدافعان حرم   جانانه در برای دفاع از حرم اهل بیت (س)    ایستادگی کردند تا امروز بتوانند شجره خبیث  وهابیت و مزدوران داعشی را از سر مسلمین  کوتاه کنند.
وی افزود: امروز همه رزمندگان و مجاهدین راه اسلام در کنار هم  در جبهه های مقاومت   در برابر  مزدوران استکبار  می جنگند و از آرمانها و اعتقادات خود  دفاع می کنند ،  وقتی که  برادران افغان  در جببه های نبرد مبارزه می کنند  ، عاشقانه و با تمام توان  می جنگند .
سردار اهوازیان  با اشاره به توطئه های  دشمنان ، بیان کرد: امروز افغانی ها  باید از فاطمیون و خون  شهدای مدافع حرم پاسداری و حفاظت کنند ، دولت مرتجع و وابسته به استکبار  در حالی در دانشگاههای  افغانستان   دکتری رقاصی به جوانان افغان می دهند که در  آمریکا  این مدرک را به  جوانان بی بندو بار آمریکایی اعطا می کنند.
وی با بیان اینکه آخرین  سنگری که آبروی شما را می خرد،خون شهدا ی مدافع حرم است ، تاکید کرد: حضور مجاهیدن افغانی  در سوریه امنیت را بوجود آورده  و حتی زمینه  ساز  پیروزی های   حزب اله  و مقاومت در لبنان و بحرین و دیگر کشورها شده است .
سخنران مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم،  گفت : امروز بالغ بر 25 هزار رزمنده  و مجاهد شیعه و سنی درگردانهای حشر الشعبی   در انتظار صدور فرمان هستند ،  الگو بودن به پول داری نیست  ،  رزمندگان فاطمیون در عین فقر و تنگدستی  ،با ایمان و تقوی خود در دفاع از حرم اهل بیت (س)  الگوی ایثار و مقاومت  شدند.
سردار اهوازیان خاطر نشان کرد: امروز مدال  افتخار ،شجاعت و ایستادگی برگردن   مجاهدین و مبارزینو مدافعان  حرم   خودنمایی می کند ،  اگر فاطمیون نبودند  ، حالا حالا  سوریه از دست داعشی ها و تکفیریها آزاد نمی شد ، مدافعان حرم ، 116  کشور  که  متحد داعش بودند را  شکست دادند.
در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سلمان رضائی که با حضور فرمانده سپاه  ناحیه اسلامشهر و جمعی از خانواده های معظم شهدا ی مدافع حرم و   بستگان شهید حضور داشتند ، گروه سرود میعاد  برنامه ای در وصف شهدای حرم اجرا نمود و در ادامه مادر شهید سید  علی اصغر  حسینی  ، خاطراتی از فرزند شهید خود که در سن 18 سالگی در سوریه به شهادت رسیده بود  ،بیان کرد.
شهید سلمان  رضائی که در  راه دفاع از حرم اهل بیت  (س)  سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود   و پس از چندروز به میهن اسلامی برگشت و با حضور پرشور مردم تششیع و در جواردیگرشهدای شهرستان اسلامشهر در امامزاده عباس (ع) شهر چهاردانگه ،خاکسپاری شد ، از این شهید والا مقام یک فرزند پسر 10 ماهه  بنام  علی رضا به یادگار مانده تا ادامه دهنده راه پدر باشد .
انتهای پیام /
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر