کد خبر: 888824
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
اتاق فکر افراد سازماندهی شده اغتشاشات اخیر کجاست و با پول کدام کشورها قصد به انحراف کشاندن اعتراضات به حق مردم را دارند؟
تعداد بازدید : 820

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
Mohammad Reza
|
United States
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
چرا نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهایش با اقتدار عمل میکند تا جایکه دشمن نیز به این اقتدار امنیتی واقف است و در خیلی مواقع همین کمربند امنیتی ما در بیرون مرزها دشمن را برای ضربه زدن به ایران اسلامی نا امید و پشیمان میکند...ولی بر عکس در مقابل اغتشاشات داخلی اینقدر سُست و در جاهای اصلاً درست عمل نمیشود.. آیا بعنوان یک انقلابی دلسوز نباید سوال کنیم که در داخل سازمانهای ناجا و پلیس و دیگر گروهای امنیتی شهری چه میگذرد که باید اینطور شل و ول عمل کنند و آیا درست است که امنیتهای ما که حافظان مال و جانمان هستند ...صبر کنند تا نصف شهر نابود شود و سرمایهای شهروندانش به تاراج روند بعد وارد معرکه شوند؟؟؟ آیا این فرصت سوزی و امکان فرار دادن لیدرهای آنها جواب منطقی دارد اگر دارد لطفاً جوابگو باشند..
رمضانعلی محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
بسم الله.باسلام.یکی ازترفندهای فرق ضاله رجوی معدوم و همپالکی های بهائی اش مانند تمام قبر شماران مکتب تکاثر هم اینست تا با اینگونه حرکات به لوطی میدان که زنجیر این بوزینه ها دستش است وجود منحوس ومشمئزکننده خودشان را ثابت کرده تا نواله ای بیشتر حواله شان کند وبه توهم پلیدشان از أدباری که گرفتارش شده اند اندکی کم شود غافل از آنکه برطبق سنت الهی آتش عقبا بعداز خزی دنیا نتیجه تلبیس شان است .کلاسوف تعلمون/ثم کلاسوف تعلمون/کلالوتعلمون علم الیقین/لترون الجهیم.ولی امت اسلام که لباس تقوا برتن وغرق در فولاد جوشن ولایت حق پای در میدان واز نورباران انتظار موعودعجل الله تعالی فرجه چون کوه استوارند اسلام عزیز را شعار خود قرار داده وشعار یعنی لباس زیرین نه چون شیفتگان قدرت وتشنگان ثروت که دین را چونان پوستین وارونه پوشیده تا با فریب وهراس به مقابله با ظرف تجلی ربوبیت الهی نفس مسیحائی ولایت فقیه آبروی نداشته خود را بیشتر ببرند وبا زدن گاهی به نعل از داخل وگاهی به میخ از خارج بنا به واژگان جن زده خودشان این ماکیاولیستهای وطنی برای مقاصد اپورتونیستی خود از رفتارآنارشیستی گروهکها وفرق ضاله کف خیابان بهره ها ببرند هر چند حماقتشان آنقدر زیاد است که نمیبینند تعداد چند صدنفری شان در هشتادوهشت این روزها چند ده نفرشده وفردا چند نفر ودورنیست که فقط در زیرلحاف آنهم در توهم آشوب بازی کنند.والسلام.شهرک اندیشه.
علی محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
همه ما با مشکلات اقتصادی مواجهیم، به امام راحل قول داده ایم تا پای جان از امانت ایشان و شهدای پاکمان محافظت کنیم و می کنیم ان شاالله! ولی برخی مسئولین دو زبان هم بدانند که ما آنها را - حتی از مادرشان - بهتر می شناسیم و فریب گفتار درمانی آنها را نمی خوریم. چقدر رهبر فرزانه انقلاب نصیحت فرمودند که این مملکت نیاز به کار مسئولین دارد، ولی کو گوش شنوا... در هر صورت ما پای علم انقلاب ایستاده ایم چه مسئولین جلوتر از ما باشند و چه هزاران کیلومتر عقب تر؟! راه ما راه شهید حججی هاست؛ شک نداریم و شک نکنید که با سرافرازی، پیروزیم ان شاالله!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار