کد خبر: 889896
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان
مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان، راه اندازی رادیو در کاشان را ضروری دانست و گفت: ایجاد صدای رادیو در کاشان مقدمه ای برای تحول در منطقه است.
مسعود احمدی افزادی، در دیدار با مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با صدای رادیو می توانست مقدمه ای برای تحولی بزرگ در این منطقه باشد.
وی، آماده سازی فضای رادیو و ایجاد آن در منطقه فرهنگی کاشان را مورد تاکید دانست و افزود: ایجاد یک رسانه ملی در منطقه تاریخی کاشان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
احمدی افزادی خاطر نشان کرد: معرفی کاشان از طریق رسانه در هویت سازی تمدن و مدنیت این منطقه فرهنگی تاریخی باید بیشتر مطرح شود.
وی، با اشاره به وجود بزرگان، علما، فضلا، ادبا، شعرا، مفاخر، مشاهیر، ابنیه تاریخی، همچنین گلاب و عرقیجات و فرش در منطقه فرهنگی کاشان تاکید کرد: کاشان با این پیشینه تاریخی، فرهنگی، هنری و صنعتی نسبت به خودش کم توجه است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این دیدار گفت: چراغ سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر روز پنجشنبه 14 دی ماه در کاشان شهر سفالینه های سیلک روشن شد.
مرتضی والی زاده اظهار داشت: در این دوره از جشنواره، 339 گروه نمایشی از 67 شهر کشور با ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نسبت به حضور در این رویداد هنری اعلام آمادگی کردند که از میان گروه‌های نمایشی، 20 گروه در حوزه نمایش صحنه‌‌ای، 10 گروه در عرصه نمایش خیابانی و سه گروه نیز در قالب نمایشنامه خوانی به اجرا می‌پردازند.
رئیس ستاد سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: این جشنواره از 14 تا 24 دی ماه میزبان علاقه مندان به هنر و تئاتر در دیار نخستین ها خواهد بود.
والی زاده، از مدیر کل  صدا و سیمای استان اصفهان خواستار پوشش خبری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به عنوان یک رویداد ملی هنری بصورت زنده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار