کد خبر: 892652
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
حمید بنی تمیم بنی‌تمیم

نایب رییس فدراسیون کشتی درباره هدف خادم از دادن تمام مسئولیت‌هایش به او، گفت: هدف اصلی او تمرکز بر تیم ملی کشتی آزاد است.

حمید بنی تمیم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدام رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی در واگذاری اختیارات خود به او در فدراسیون کشتی‌، اظهار کرد: نیت خادم از انجام این کار تمرکز بر روی امور فنی تیم‌ ‌ملی کشتی‌ آزاد بزرگسالان ایران بوده است. امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد خادم را بدهم و امور محوله را به بهترین شکل ممکن پیش ببرم.

وی درباره بازدید دولت تورلیخانف، عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی از سالن شهید چمران اهواز  که قرار است اردیبهشت ماه سال آینده میزبان جام جهانی کشتی فرنگی باشد، ‌گفت‌: به اتفاق از این سالن بازدید کردیم و او یک سری ایرادات را درباره امکانات این سالن مطرح کرد تا نسبت به رفع آنها هر چه‌ سریع‌تر اقدام شود. من نیز موضوع را با مدیر  کل ورزش و جوانان خوزستان در میان گذاشتم و او تاکید کرد که هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و تامین اعتبار نیز صورت گرفته است. ان‌شاء‌الله این ایرادات به زودی رفع خواهد شد.

بنی تمیم در پایان درباره مسمومیت فرنگی کاران تیم‌ ‌ملی در جام تختی، گفت‌: این مشکل بیشتر به دلیل گردوغبار موجود در هوای استان خوزستان رخ داد. البته بحث کیفیت غذا نیز در ابتدا مشکلاتی را داشت که بر طرف شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار