کد خبر: 895736
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
در حاشیه بازدید از خدمات درمانی کیش رخ داد
هیاتی قطری در بازدید از بیمارستان کیش برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت یک مرکز درمانی پیشرفته اعلام آمادگی کردند.

هیاتی قطری در بازدید از بیمارستان کیش برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت یک مرکز درمانی پیشرفته اعلام آمادگی کردند.

چند تن از سرمایه گذاران قطری از بخش های مختلف بیمارستان کیش از جمله اورژانس، ایزوله تنفسی، اطفال، نوزادان، NICU، بخش بستری، دیالیز، VIP، بیماری های خاص، ICU، CCU و کلینیک های تخصصی بازدید کردند.

این سرمایه گذاران پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کیش در نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مدیران این بیمارستان، در زمینه مشارکت و سرمایه گذاری در جهت رونق گردشگری سلامت بحث و گفتگو کردند.

در این نشست سرمایه گذاران قطری با ابراز شگفتی از توسعه جزیره کیش در چند سال گذشته و وجود امکانات مناسب درمانی در این منطقه آزاد، ابراز علاقمندی کردند تا با ساخت یک مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی جدید در جزیره کیش و یا خرید و توسعه تجهیزات پیشرفته تر درمانی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در جهت رونق گردشگری سلامت با سازمان منطقه آزاد کیش مشارکت داشته باشند.

به گفته سرمایه گذاران قطری، قرابت فرهنگی بین ایران و قطر، نزدیکی جزیره کیش با این کشور ، همچنین وجود بیمارستان مجهز در کیش و حضور پزشکان متخصص و حاذق ایرانی که شهرت جهانی دارند از جمله مزیت هایی است که موجب ترغیب ساکنان قطر برای سفربه جزیره کیش و بهره مندی از امکانات درمانی این جزیره خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست ضمن ابرازخرسندی از علاقمندی قطر برای رونق گردشگری سلامت در جزیره کیش اظهار داشت: پاکیزگی، امنیت مثال زدنی، نبود ترافیک و آلودگی هوا و همچنین آرامش کم نظیر جزیره کیش مزیت هایی است که گردشگران سلامت را از گوشه و کنار جهان برای سفر به این جزیره زیبا ترغیب می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر