کد خبر: 897293
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
در آستانه نوروز و با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران نوروزي؛
در آستانه سفرهاي نوروزي و به منظور تجميع امكانات ادارات كل تابعه وزارت راه و شهرسازي، تسهيل تردد مسيرهاي منتهي به مشهدمقدس و انجام اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از اختلال در روند جابجايي بار و مسافر، جلسه شوراي هماهنگي راه و شهرساز ي خراسان رضوي تشكيل شد.

محمد رضا اخوان عبداللهيان مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در اين جلسه كه با هدف  هماهنگي بيشتر براي ارائه خدمات بهتر به زائران نوروزي برگزار شد، گفت: با توجه به شرايط جاده هاي استان بايد مدل اجرايي عمليات مديريت بحران درجاده هاي استان طراحي و ارائه شود.

 

وي ادامه داد: لازم است پس از تهيه اين مدل، موضوع در كميسيون ايمني راه هاي استان با حضور اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي، پليس راهور و پليس راه، بررسي شود، هم چنين در اين زمينه از ظرفيت هاي استانداري، شهرداري ها، هلال احمر و اورژانس نيز استفاده شود.

 

وي بر ضرورت تأمين ايمني جاده هاي استان در ايام نوروز تاكيد كرد و گفت: با توجه به حجم بالاي تردد در جاده هاي استان و ضرورت خدمات دهي به موقع و سريع، هماهنگي هاي لازم براي استفاده بهينه از امكانات ادارات كل تابعه وزارت راه و شهرسازي  انجام و زمينه براي همكاري و تعامل با دستگاه هاي خدمات رسان از جلمه پليس راهور، پليس راه، هلال احمر و اورژانس  فراهم شده است.

 

اخوان عبداللهيان با اشاره به طرح اجراي كامل مقررات راهنمايي و رانندگي در مسير آزارراه شهيد شوشتري اظهار كرد: بايد محور مشهد- چناران نيز در زمينه رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و تسهيل عبور و مرور مورد توجه ويژه اي قرار گيرد.

 

گفتني است در اين جلسه گزارشي از برنامه هاي ادارات كل تابعه وزارت راه و شهرسازي براي ايام نوروز ارائه شد.

 

هم چنين موضوعاتي از جمله تامين ايمني و اجراي سيستم اطفاء حريق يكي از سالن هاي فرودگاه مشهد مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد تا پايان سال نصب سيستم هاي اطفاء حريق اجرايي شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار