کد خبر: 898218
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: جشن نیکوکاری از امروز در 120 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: جشن نیکوکاری از امروز در 120 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

علی الهیاری افزود: پایگاه های جشن نیکوکاری به مدت 3 روز با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نوعدوستی در جامعه و کمک به قشرهای نیازمند، هدایای نقدی و غیر نقدی مردم را در سطح استان هرمزگان جمع آوری می کنند.
وی بیان داشت: جشن نیکوکاری 16 اسفند در مدرسه های هرمزگان و به صورت نمادین در مدرسه شاهد بندرعباس روبری استانداری با حضور مردم و مسئولان، هفدهم در پایگاه های سطح استان و هجدهم در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان یاد آورشد: جشن نیکوکاری امسال با همت کمیته امداد استان و با مشارکت صدا و سیما و سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود تا در آستانه سال نو از محل کمک های مردمی خدمات ارزشمندی به خانواده های تحت پوشش این نهاد ارائه شود.
الهیاری گفت: مردم همچنین می توانند کمک های نقدی خود را از طریق سامانه تلفن گویای 3288 امداد و یا از طریق نرم افزار کاربردی الکترونیکی ناب با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 30007639 واریز کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال 3 هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی برای فقر زدایی و کاهش فقر به این نهاد اختصاص یافت که تاکنون 90 درصد آن جذب شده است.
الهیاری اضافه کرد: هم اکنون 51 هزار خانوار در قالب 120 هزار نفر از کمیته امداد هرمزگان مستمری دریافت می کنند.
الهیاری بیان داشت: تا پایان امسال قرار است 2 هزار و 500 نفر از خانواده های تحت پوشش این نهاد از محل طرح های توانمند سازی و اشتغال از چرخه حمایتی امداد خارج شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر