کد خبر: 898332
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود۵۰درصد از مساکن روستایی استان مقاوم سازی شده‌اند که جمعیتی بالغ بر ۲۰۰هزار نفر در این خانه‌ها ساکن و از خطراتی همچون سیل و زلزله در امان هستند.
سهراب رئیسی ظهر امروز در جلسه کمیته وصول مطالبات بانک‌ها با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر افتتاح حساب 100و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: استان ما نیز در معرض خطرات طبیعی و حوادث قرار دارد بنابراین مقاوم‌سازی مساکن امری بسیار مهم می‌باشد که بانک‌ها در این زمینه نقش موثری دارند. وی افزود: حدود50درصد از مساکن روستایی استان مقاوم سازی شده‌اند که جمعیتی بالغ بر 200هزار نفر در این خانه‌ها ساکن و از خطراتی همچون سیل و زلزله در امان هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وصول مطالبات بانک‌ها بیان کرد: فرمانداران باید جلسه کمیته وصول مطالبات را در شهرستان‌ها به طور مستمر برگزاری و پیگیری نمایند.

 در ادامه جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل استان راهکارهایی جهت ارائه به موقع تسهیلات به متقاضیان، تسهیل‌گری در بحث ضمانت‌ها و وصول مطالبات بانک‌ها ارائه نمودند و در ادامه پس از بحث و تبادله نظرتصمیماتی اتخاذ شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر