کد خبر: 899109
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
دبیر جشنواره سور، سورنا و زندگی:
دبیر جشنوار سور، سورنا و زندگی گفت: چهارمین جشنواره سور، سورنا و زندگی با حضور چهار استان به صورت ملی برگزار می شود.

دبیر جشنوار سور، سورنا و زندگی گفت: چهارمین جشنواره سور، سورنا و زندگی با حضور چهار استان به صورت ملی برگزار می شود.

محمد حاتمی اظهار داشت: جشنواره سور، سورنا و زندگی در سه بخش آئین و رسومات بخشهای مفرح و بخش های نمایشگاهی به مدت سه روز و از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اسفند در شهر تیرور میناب برگزار می شود.

حاتمی افزود: در این جشنواره به انواع واقسام مراسمها ورسومات بومی مخصوص شهرستان و همچنین توانمندی ها و غذاهای بومی و محلی از قدیم تا کنون که بر گرفته از فرهنگ مردم میناب و منطقه است پرداخته می شود.

وی عنوان داشت: این جشنواره که چهارمین دوره آن  بر گزار خواهد شد با نشان دادن شایستگی های مردم منطقه و آئین ها و سنن ها پوششهای بومی ومحلی مردم منطقه به نمایش گذاشته خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه در این جشنواره ۱۱غرفه وجود دارد گفت: تلاش شده است که با تقسیم کردن غرفه ها در همه بخش ها سنتها و آئین ها و صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی در معرض دید عموم و بازدید کنند گان از جشنواره قرار گیرد.

حاتمی عنوان داشت : در چهارمین دوره از جشنواره سور، سورنا و زندگی استانهای کرمان ،سیستان وبلوچستان واستان لرستان حضور خواهند داشت و این جشنواره با حضور این استانها به صورت ملی وسراسری و با پرداختن با آئین های بومی ومحلی ، ملی وکشوری  بر گزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر