کد خبر: 902846
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
معاون استانداری ایلام:
ایوب درویشی اظهار داشت:  فعال کردن و پیگیری جدی سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم ترین وظیفه مدیریت جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام است و در این راه باید از توان و ظرفیت تمامی دستگاه ها بهره گرفته شود. 

معاون استانداری گفت : بن بست بودن این استان در حالیکه با خارج از کشور و کشور مهمی مانند عراق ارتباط داریم هیچ معنایی ندارد و نمی تواند بهانه ای برای عدم انجام کار در زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باشد. 

وی با بیان اینکه اگر به هر دلیلی کارها و برنامه های مربوط به توسعه استان انجام نشود باید مدیران پاسخگو باشند، گفت: دلایل موجهی برای عدم جذب سرمایه های داخلی و خارجی در استان وجود ندارد و اینکه بن بست بودن استان را بهانه کنیم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام همچنین افزود: نبود ذیحساب زن در استان یک ضعف است در حالیکه زنان توانمندی بهتری در زمینه نظم مالی و پاکدستی متناسب ذیحسابی دارند.
 وی ابراز امیدواری کرد: زمینه حضور و فعالیت بانوان ذیحساب درایلام فراهم شود و از توان و دانش آنان دراین حوزه بیشتر استفاده شود. 

در این نشست علی سایه میری نماینده وزیر و مدیر کل سابق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی را در طول ۳ سال فعالیت خود را تشریح و قدرت فیض اللهی نیز برنامه خود را در مدت تصدی پست مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی بیان کرد.

در این آئین قدرت فیض اللهی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان ایلام معرفی و از خدمات علی سایه میری مدیرکل سابق تجلیل شد. 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها