کد خبر: 903062
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۲۷۷ روستای بالای ۲۰ خانوار معادل ۲۲ درصد کل روستاهای استان فاقد راه مناسب آسفالته است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۲۷۷ روستای بالای ۲۰ خانوار معادل ۲۲ درصد کل روستاهای استان فاقد راه مناسب آسفالته است.

غلامحسین شیری با بیان اینکه در حوزه راه روستایی از ابتدای سال اقدامات مختلفی انجام شده است افزود: ۳۰ درصد روستاهای استان از راه مناسب برخوردار نیستند که عمده آنها در مناطق صعب العبور و کوهستانی است.

این مقام مسئول عمده مشکلات راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی را پراکندگی، تامین منابع مالی و تامین قیر دانست که اگر مرتفع شود می توان در حوزه راه روستایی به میزان مطلوب دست یافت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۷۷ روستای بالای ۲۰ خانوار معادل ۲۲ درصد کل روستاهای استان فاقد راه مناسب آسفالته است که برای برخورداری این روستاها از راه آسفالته می بایست یک هزار و ۷۸۲ کیلومتر راه ساخته شود که برای این منظور از شهریور ماه سال گذشته اجرای ۱۰۰۰ کیلومتر دوم آسفالت راه های روستایی در برنامه اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد، شهریور سال جاری ۵۰۰ کیلومتر از این پروژه آسفالت و به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به دیگر اقدامات در دست اجرای راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: احداث ۴۰۰ کیلومتر راه و ساخت ۱۶۰۰ متر پل بزرگ بطول یک هزار و ۵۸۳ متر با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیارد تومان در دست اقدام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر