کد خبر: 903573
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد شيطان‌صفت كه در پوشش مسافربر به شش زن و دختر تعرض كرده در زندان رجايي شهر كرج اعدام شد.

به گزارش خبرنگار ما، متهم كه پسر 25‌ساله‌اي به نام فرهاد بود همراه يكي از دوستانش به نام سعيد نيمه‌شب پنج‌شنبه ششم فروردين‌‌سال‌94 با شكايت زن 22‌ساله‌اي به نام پريسا تحت تعقيب مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفتند. شاكي در توضيح ماجرا گفت: ساعت 22‌شب از مانتو فروشي در ميدان هفت‌تير كه محل كارم است بيرون آمدم تا به خانه‌مان در خيابان گرگان بروم. لحظاتي بعد سوار خودروي پرايد مشكي رنگي شدم كه علاوه بر راننده كه پسر جواني بود، پسر ديگري حدوداً 25‌ساله به عنوان مسافر در صندلي جلو نشسته بود. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بوديم كه راننده ناگهان تغيير مسير داد. وقتي اعتراض كردم سرنشين جلو مرا با چكشي تهديد كرد و گفت سكوت كنم. از ترس به خودم مي‌لرزيدم تا اينكه راننده در خيابان خلوتي خودرواش را متوقف كرد. من كه متوجه نيت شوم آنها شده بودم التماس كردم رهايم كنند، اما فايده‌اي نداشت و دو پسر جوان پس از آزار و اذيت پول‌ها و طلاهايم را سرقت كردند و مرا همانجا از خودرو به پايين بيرون انداختند و گريختند. با طرح اين شكايت پرونده به دستور بازپرس دادسراي امور جنايي براي شناسايي دو شيطان پرايد سوار در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفت. در حالي كه تجسس‌ها براي بازداشت دو متهم آغاز شده بود، شكايت مشابهي به پليس گزارش شد. يكي از شاكيان كه زني 35‌ساله‌اي بود با طرح شكايتي گفت: در خيابان قزوين براي رفتن به سه‌راه آذري سوار خودروي پرايد مشكي شدم كه علاوه بر راننده پسر جواني هم به عنوان مسافر سوار بود‌. آنها مرا به زور به بيابان‌هاي فيروز بهرام اسلامشهر بردند و پس از آزار و اذيت و سرقت حلقه نامزدي، گوشواره‌ها، گوشي تلفن همراه و 190‌هزار تومان پولي كه همراه داشتم در آن حوالي رها كردند.
در چنين شرايطي كه هر روز به تعداد شاكيان افزوده مي‌شد كارآگاهان با كمك شاكيان موفق به شناسايي فرهاد 25‌ساله شدند كه از متهمان سابقه دار بود. بررسي‌ها نشان داد فرهاد چند سابقه اعتياد و مواد مخدر دارد. بنابراين وي را روز هفتم تير‌سال‌94 به عنوان مظنون حادثه بازداشت كردند. متهم پس از انتقال به اداره پليس به جرم خود با همدستي يكي از دوستانش به نام سعيد اعتراف كرد. سپس مأموران سعيد را بازداشت كردند و او هم حرف‌هاي فرهاد را تأييد كرد. در حالي كه تحقيقات از متهمان ادامه داشت كه 15‌زن و دختر جوان به اداره پليس مراجعه‌كردند و از دو پسر شيطان‌صفت به اتهام آزار و اذيت، آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار شكايت كردند. فرهاد در بازجويي‌ها اقرار كرد كه به شش زن و دختر به زور تجاوز و اموال آنها را سرقت كرده است. سعيد هم در بازجويي‌ها به آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار اعتراف كرد.
دو متهم پس از تحقيقات تكميلي در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شدند. هيئت قضايي پس از شنيدن دفاعيات متهمان فرهاد را به جرم آزار و اذيت به شش زن جوان، آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار به اعدام، 25‌سال حبس، 74‌ضربه شلاق و رد مال محكوم كرد و متهم رديف دوم را به جرم 25‌سال حبس، 74 ضربه شلاق و رد مال محكوم كردند. حكم اعدام فرهاد پس از تأييد در يكي از شعبات ديوان عالي كشور براي اجرا به دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد تا اينكه چهارشنبه هفته گذشته فرهاد پس از سير مراحل قانوني حكمش در زندان رجايي‌شهر كرج با حضور قاضي شهرياري سرپرست دادسراي امور جنايي تهران با طناب دار اعدام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار