کد خبر: 903659
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
در جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان شد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری ۲۲۰ برنامه مهم و اجرائی فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان در سطح کردستان خبر داد.

به گزارش جوان از کردستان، گلاویژ فتاحی در جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) با نام هفته جوان در نظر گرفته است که در این هفته برنامه‌های مختلفی از سوی ادارات ورزش و جوانان در سطح استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه هفته جوان از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) آغاز می‌شود، افزود: امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات عضو ستاد ساماندهی برنامه‌های قابل توجهی به همین مناسبت در کردستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان با تاکید بر اینکه کیفیت اجرایی برنامه در هفته جوان بسیار قابل اهمیت است، عنوان کرد: در هفته جوان برنامه‌هایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی انجام می‌شود.

فتاحی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های هفته جوان در راستای شور، نشاط و امید در نظر گرفته شده است و در نظر داریم این موضوع را به سوی جامعه و حتی خانواده‌ها سوق دهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در تمامی روزهای هفته جوان برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری همایش و نشست‌ها، دیدار جوانان با مفاخر فرهنگی، هنری، علمی و مسئولان ارشد کردستان، راه‌اندازی اتوبوس و پیاده راه جوان، پاکسازی محیط و رونمایی پروژه‌های مرتبط با جوانان و تجلیل از جوانان برتر در این هفته برگزار خواهد شد.

فتاحی در پایان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری ادارات عضو ستاد ساماندهی و همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه ۲۲۰ فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر