کد خبر: 903955
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
طی سال گذشته صورت گرفت؛
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی طی سال گذشته در ساخت و بازسازی 618 مسکن برای محرومان سراسر کشور مشارکت داشته است.

مصطفی خاکسار قهروردی در این باره اظهار کرد: در سال گذشته کار بازسازی 300 واحد مسکونی انجام شد و عملیات بازسازی و ساخت برای 318 واحد مسکونی دیگر نیز در دست اقدام است.

وی کمک‌، شناسایی و آغاز عملیات بازسازی منازل آسیب دیده مناطق محروم به ویژه مناطق سیل و زلزله‌زده سراسر کشور را یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی طی دو سال گذشته برشمرد و گفت: در دهه کرامت سال گذشته 200 منزل مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خواف و تربت جام استان خراسان رضوی توسط آستان قدس رضوی به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

این مقام مسئول در ادامه به گزارش عملکرد این معاونت در حوزه تأمین مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: در مدت زمان ذکر شده کار بازسازی برخی ساختمان‌های قدیمی و اجرای کامل کارهای ساختمانی و تأسیساتی در روستاهای محروم تیمور آباد و بصرآباد  و ماسوله حاشیه شهر مشهد برای 45 خانوار تنگدست و محروم انجام شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بررسی و انجام مذاکرات در خصوص انعقاد توافقنامه و مشارکت با فعالان و خیران بخش مسکن به منظور تأمین مسکن نیازمندان و محرومان در مناطق محرومی که آستان قدس زمین در اختیار دارد و پرداخت تسهیلات به 130 نفر از سیل زدگان برای ساخت محل نگهداری دام را از دیگر اقدامات این معاونت در سال 96 عنوان کرد.

به گفته خاکسار قهروردی معاونت امداد مستضعفان آستان قدس بر حسب وظیفه ذاتی خود، وارد مناطق محروم می‌شود تا بتواند خدمتی را به مردم محروم این منطقه آسیب دیده ارائه کند چرا که توجه به محرومان و مستضعفان یکی از اولویت‌های اساسی این آستان مقدس و از دغدغه و خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار