کد خبر: 904537
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
رئیس استاندارد سقز:
رئیس اداره استاندارد شهرستان سقز گفت:در خصوص کالاهای کشف شده پرونده برای چند نفر تشکیل و تحویل مقامات قضایی شهرستان شده است.

هیوا اردلان در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار داشت: بیش از 10 تن انواع کالای غیراستاندارد به ارزش بالغ بر 200 میلیون ریال در سقز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: قند، انواع کنسرو، لنت ترمز و انواع فیلتر خودرو، روغن هیدرولیک، دستمال کاغذی، رنگ ساختمانی، انواع مواد شوینده و چند قلم کالای دیگر از جمله کالاهای غیراستاندارد کشف‌شده در سقز است.

اردلان افزود: بازرسان اداره استاندارد شهرستان سقز کماکان نظارت خود را بر بازار و کارگاه‌های تولیدی شهرستان به منظور تولید استاندارد و عرضه کالاهای استاندارد در بازار انجام می‌دهند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان سقز گفت: شهروندان می‌توانند برای اصالت کالا و استاندارد بودن آن بارکد را به سامانه 10001517 اعلام کنند تا مطمئن شوند کالای آنان دارای استاندارد است.

وی همچنین ادامه داد: مردم باید به کالاهای تولیدی داخل اعتماد داشته باشند و این اعتماد زمانی است که کالای استاندارد به دست آنان برسد و اداره استاندارد وظیفه خود می‌داند که با نظارت بر تولیدات به مردم کمک کند.

اردلان ادامه داد: در خصوص کالاهای کشف شده پرونده برای چند نفر تشکیل و تحویل مقامات قضایی شهرستان شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: شهروندان مطمئن باشند با کسانی که اقدام به فروش کالای غیراستاندارد و یا تاریخ گذشته در سطح شهرستان کنند، با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر