کد خبر: 904748
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: مردم بهتر از دولتی‌ها توانایی کار کردن دارند و می توانند مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ،اظهار داشت: شهرداری بزرگترین کارفرما است و بیشترین تعداد کارگران را دارد.

محسن نیرومند بیان داشت: از یک میلیون و ۱۰۶ هزار کارگر در استان اصفهان، ۷۲۲ هزار نفر آنها بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: ۱۵۰ هزار بازنشسته کارگری تحت پوشش بیمه در اصفهان و شش هزار و ۴۰۰ شهید کارگر داریم.

وی با بیان اینکه لازم است شورای سازش در شهرداری اصفهان تشکیل شود، افزود: اعتراضات و مشکلات کارگران قبل از اینکه وارد دستگاه قضایی و دادرسی شود در این شورا مطرح و با پیدا کردن راه حل می توانیم، در جهت کمک به کارگران کمک کنیم.

نیرومند ادامه داد: تنها ۵۰ درصد از کارگران استان اصفهان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و امیدواریم با تبادل نظر با مسئولان مشکلات ۵۰ درصد دیگر کارگران برطرف شود.

وی گفت: تشکیل شورا به عنوان یک نطقه عطف محسوب می شود که امور به مردم واگذار شده و امیدواریم در باقی امور نیز این اتفاق بیفتد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: از مسئولان انتظار داریم نگاه ویژه ای به جامعه کارگری داشته باشند.

وی اضافه کرد: به شهرداری توصیه می کنیم پیمانکارانی انتخاب شوند که اصول ایمنی را مدنظر قرار دهند.

نیرومند همچنین با اشاره به روز شوراها، اظهار داشت: مردم بهتر از دولتی‌ها توانایی کار کردن دارند و می توانند مشکلات را حل کنند که یکی از نمونه های بارز آن تشکیل شوراها و حل مشکلات و واگذاری امور به مردم است که انتظار داریم در دیگر مباحث نیز این رویه اجرایی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر