کد خبر: 904750
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به منظور ممنوع کردن برداشت های غیر مجاز در بالا دست زاینده رود، مقرر شد در هر ماه ۳ هفته برق قطع و یک هفته برق وصل شود و برداشت صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اصفهان اظهار داشت: تنها از سه ماه پیش رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری،‌ مشکل بی آبی اصفهان که سال های سال است مردم با آن دست به گریبان هستند،‌ را جدی گرفتند.

وی که جدی گرفتن مشکل کم آبی اصفهان توسط رئیس جمهور را خوشایند دانست، گفت: اینکه پس از سال ها به خاطر اینکه مردم اصفهان را مردم زرنگ خطاب می کردند هیچ گاه مشکلات اصفهان را جدی نمی گرفتند اما امروز حتی این مسئله دغدغه ذهنی رئیس جمهور شده، اقدام بزرگی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اصفهان تصریح کرد: ۴۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر اصفهان زندگی می کنند که این افراد در شرق شهرستان اصفهان ساکنند و این یک تهدید جدی است که معضلات جدی همچون اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی را به همراه دارد.

وی اعلام کرد: یکی دیگر از چالش‌های شهر اصفهان، بافت‌های فرسوده است به طوریکه ۱۱ درصد شهر بافت فرسوده است و ۲۰ درصد جمعیت در این بافت زندگی می‌کنند که معضلات بزرگی را به بار می آورد.

تاج الدین تصریح کرد: سال های سال است که شاهد اصفهان ستیزی هستیم و وخامت زاینده رود در این سال ها جدی گرفته نشده بود.

وی اعلام کرد: بسیار تلاش کردیم که به مسئولان کشوری بفهمانیم خشکی زاینده رود به ضرر تهران و استان های همجوار است و اینگونه نیست که فقط مردم اصفهان آسیب ببینند بلکه تمام کشور از خشکی زاینده رود آسیب خواهند دید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: امروز باید پارلمان شهری و پارلمان ملی همدل شوند و با یکدست شدن بتوانند در کنار یکدیگر مشکلات مردم اصفهان را پیگیری کنند به طوری که در بیشتر دیدارها خواسته هایی که از سوی مردم مطرح می شوند مربوط به اعضای شورای شهر است.

وی ادامه داد: بدنبال رسیدگی به امور کشاورزان هستیم و راه اندازی مجدد پروژه هایی از جمله سد تونل سوم و تونل سوم هستیم که کاری در این راستا برای آنها انجام نشده است.

تاج الدین اضافه کرد: لازم است که جلوی برداشت های غیر مجاز آب در بالا دست گرفته شود زیرا این برداشت ها عامل خشکی زاینده رود است و در پی این خشکی شاهد بالا رفتن بیماری ام اس و سرطان خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار