کد خبر: 904793
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: برون‌سپاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی در قالب دفاتر الکترونیکی در اولویت جدی است که امسال آستین بالا زدیم تا این کار را به انجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به اقدام خوب شورای پنجم در برگزاری نشست با شوراهای سابق در جمع‌بندی تجربیات و دانسته‌های مفید آنها اظهار کرد: در دوره پنجم در حوزه خدماتی و عمرانی و تسهیل امور مردم در این زمینه کارهای خوبی آغاز شده به طوری که راه‌اندازی منطقه پنج شهرداری نیز در همین راستا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برون‌سپاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی سبب می‌شود تا ارتباط مردم با کارکنان شهرداری به حداقل رسیده و کاهش نظام بروکراسی و فساد اداری را در کنار سرعت گرفتن کارهای شهرداری شاهد باشیم.

شهردار اردبیل افزود: با بهبود شرایط جوی فعالیت‌های عمرانی سرعت خواهد گرفت و ظرف سه چهار ماه آینده در همه نقاط شهر کارگاه وسیعی از عمران و آبادانی را به راه خواهیم انداخت.

لطف‌اللهیان شناسایی مشکلات مردم و تلاش برای حل این مشکلات را با واگذاری امور و برون‌سپاری خدمات شهرداری یادآور شد و گفت: در این لایحه ارائه شده قرار نیست کارمندی از شهرداری منفک شده و یا اختیارات شهرداری به شکل قانونی کاهش یابد بلکه با واگذاری و تفویض برخی از کارها و اقدامات اولیه در تشکیل پرونده و صدور مجوزها سعی خواهد شد تا بتوانیم در بخش فنی و مهندسی اقداماتی را در چارچوب مقررات انجام دهیم.

وی هدف از راه‌اندازی دفتر الکترونیکی خدمات شهرداری را در کنار کاهش مراجعات مردم و انجام سریع و قانونی کارها و جلب رضایتمندی بیشتر مردم بیان کرد و ادامه داد: قرار نیست ما حقوق و مزایایی را به صاحبان این دفاتر پرداخت کنیم بلکه با توجه به موفقیت برخی از استان‌ها همچون شیراز، مشهد و تهران سعی‌مان بر این خواهد بود تا با یک تحول جدی و اساسی بتوانیم در این حوزه کارهای زیربنایی را انجام دهیم.

شهردار اردبیل همچنین به فعالیت 650 نفر نیروی تجمیع در شهرداری اشاره و تصریح کرد: ما با انتخاب پیمانکاران در هر دوره سعی می‌کنیم تا فعالیت و بکارگیری نیروی آنها را کنترل کنیم و به هیچ وجه این شرکت‌های خدماتی را به حال خود رها نمی‌کنیم بلکه در حوزه‌های مختلف کار کنترل و نظارت بر عملکرد آنها به انجام می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر