کد خبر: 904980
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به اینکه کار اورژانس، اورژانسی عمل کردن است بنابراین باید حمایت از این نهاد هم به شکل اورژانسی باشد

.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم بهره برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار داشت: اگر بپذیریم مسائل اورژانس، اورژانسی است پس در بخش مدیریتی نیز حمایت از اورژانس و تأمین منابع مورد نیاز آن را در اولویت نخست قرار دارد.

طاهره چنگیز گفت: وقت در اورژانس بسیار ارزشمند است و تاکنون اورژانس در مدیریت زمان بسیار خوب عمل کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: خوشحالیم از اینکه شاهد افتتاح سه پروژه بزرگ در اورژانس که یکی از مهمترین بخش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است، هستیم وطرح‌های جدید زمینه را برای خدمت بیشتر فراهم کرده است

چنگیز اظهار داشت: دلبستگی به کار بین همکاران اورژانس بسیار حائز اهمیت است و اگر این مهم نباشد به طور قطع هیچ امکانات جدیدی هم در اورژانس موثر نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر چه امکان دارد فعالیت های اورژانس با دیگر ارگان های دانشگاه در یکسری از بخش ها تلاقی پیدا کند اما مهم حفظ همبستگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: عامل انسانی و احساس مسئولیت همکاران اورژانس پیش بیمارستانی مانند کیمیا عمل می کند

پیش از سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، سرپرست سازمان اورژانس کشور در مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار داشت: به توانمندی اصفهان کاملا اعتقاد داریم و در بحث تخصیص آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به اصفهان دریغ نخواهیم کرد.

پیرحسین کولیوند بیان داشت: در سفری به آلمان و جلسه مشترک با عوامل اورژانس آلمان قرار بر انجام پروژه مشترک به صورت پایلوت در استان اصفهان برای کاهش حوادث ترافیکی شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وسعت استان اصفهان نیاز به بالگرد بسیار جدی است، تصریح کرد: ما به دنبال استفاده از بالگردهای دید در شب هستیم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور به طرح ۲۴۷ مبنی بر مدیریت درمان سکته های قلبی، گفت: در طرح ۲۴۷ به طور ۱۰۰ درصد شعار مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی را رعایت کردیم.

کولیوند اظهار داشت: ۲۴۷ طرحی است که دستگاه‌های سخت افزاری آن کاملا ایرانی و دارای کیفیت جهانی است.

وی بیان داشت: در این طرح آمار خسارات جانی ناشی از حملات قلبی به شدت کاهش یافته است که حمایت معاون درمان وزارت بهداشت در انجام آن قابل تقدیر است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: اصفهان تنها مرکزی است که بیسیم دیجیتال آن بدون نقص به طور پایلوت اجرا شده است.

وی با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی بخش ریلی و موتوری اورژانس کشور گفت: مجوز خرید هزار آمبولانس از دولت گرفته شده است.

کولیوند با اشاره به اینکه خدمات اورژانس با استفاده از دستگاه‌های کاملاً ایرانی بدون دریافت هزینه اضافی برای مردم انجام می‌شود و با اشتغال‌زایی همراه است، ادامه داد: ساخت تمامی دستگاه‌های اورژانس در داخل کشور در دستور کار قرار گرفته چراکه دستگاه‌های داخلی عملکرد بهتری هم نسبت به نمونه خارجی دارد.

وی بیان داشت: به دنبال مذاکره با نمایندگان مجلس هستیم که با افزایش درصد کمی از قیمت بلیط قطار و هواپیما، درصدی از محل درآمد را به خرید آمبولانس و بالگرد دید در شب به اورژانس اختصاص دهند.

کولیوند با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی بخش ریلی و موتوری اورژانس کشور اذعان داشت: به محض خریداری اورژانس‌های موتوری جدید، استان اصفهان از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها