کد خبر: 905019
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل:
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل گفت: اردبیل میزبان نخستین گردهمایی و نشست هم‌اندیشی مدیران کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های شمال و شمال‌غرب کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجتبی لاله با اشاره به میزبانی اردبیل از گردهمایی مدیران امور بین‌الملل شهرداری‌های شمال کشور اظهار داشت: نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های شمال و شمال‌غرب کشور با حضور 4 شهر از مرکز استان‌ها در 20 اردیبهشت‌ ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت و تحکیم ارتباط  بین شهرداری‌های کشور بیان کرد: در این نشست شهرداری‌های مراکز استان‌های گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان حضور خواهند داشت.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل به نقش روابط عمومی شهرداری‌ها در توسعه و آبادانی شهر اشاره کرد و افزود: این روابط عمومی‌ها خواهند بود که در تحقق اهداف سازمان و مدیریت شهری نقش بسزای خود را ایفا خواهند کرد.

لاله بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جلسه هم‌اندیشی ارتقای محوریت علمی و فرهنگی شهر، تبادل نظرات، بهره‌گیری از تجارب کلان شهرها در توسعه و مدیریت شهر و معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل به سایر استان‌هاست.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اردبیل اقدامات خوبی در توسعه روابط بین الملل انجام داده است، گفت: خواهرخواندگی با تیزاواشواری مجارستان، عضویت در مجمع شهرداران آسیایی،  عضویت در مجمع شهرداران صلح جهانی، عضویت در مجمع شهرداران شهرهای جاده ابریشم، عضویت در مجمع توسعه جهانی، اقدام به خواهرخواندگی با شهر ولگاگراد روسیه، اقدام به خواهر خواندگی با شهر گنجه آذربایجان ،اقدام به خواهرخواندگی با شهرهای طرابزون، سیواس و ایغدر، دیدار با سرکنسول ایران در طرابزون و برگزاری جلسه با سرکنسول ترکیه در تبریز از جمله ارتباطات و برنامه‌های انجام پذیرفته امور بین‌الملل شهرداری  اردبیل در سال‌های اخیر بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر