کد خبر: 905173
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
فرماندار ویژه کاشان خواستار شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در نشست مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ضمن ابراز تاسف از آسیب های ناشی از سیلاب هفته گذشته منطقه، گفت: علی رغم همه پیگیری ها و وظایفی که برای دستگاه ها در قالب مصوبات شورای مدیریت بحران پیش بینی شده بازهم در برخی از موارد شاهد بروز خسارت هستیم و اگر مصوبات گذشته این شورا به موقع اجرایی می شد آسیب کمتری رخ می داد.

حمیدرضا مومنیان افزود: باید دستگاه ها گزارش کتبی از میزان تحقق مصوبات شورای مدیریت بحران را اعلام کنند تا در مواقع بروز حوادث سهم و میزان قصور دستگاه ها مشخص گردد.

وی ضمن تاکید بر برآورد دقیق خسارات، یادآورشد: اگر از بار خسارات مردم کم نشده و جبران نگردد باعث انباشتگی نارضایتی ها می شود، باید تلاش گردد برآورد خسارات در حوزه های مختلف کشاورزی و مسکونی و راه ها با دقت صورت پذیرد.

معاون استاندار ضمن تشکر از زحمات همه دستگاه ها و هماهنگی های انجام شده خواستار برگزاری نشست های مشترک مدیریت بحران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برای ساماندهی، طراحی و اجرای شبکه جامع کنترل، انتقال و مهار روان آب های ناشی از سیل در بالادست کاشان و پائین دست در آران و بیدگل شد.

فرماندار افزود: این شبکه باید به گونه ای جامع طراحی شود تا بتواند بیشترین حجم آب را در هنگام وقوع سیل کنترل و هدایت کند.

پیگیری و تکمیل تغذیه آبخوان دشت کاشان در راستای احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی منطقه از دیگر نکات مورد تاکید رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کاشان در این نشست بود.

شایان ذکر است این جلسه به منظور بررسی و برآورد خسارات سیل هفته گذشته و با حضور اعضای شورای مدیریت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و فرماندار آران و بیدگل به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در سالن شورای مدیریت بحران شهرستان کاشان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر