کد خبر: 905648
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
سرلشکر جعفری:
فرمانده سپاه گفت: روشن است که اروپایی ها بین ایران و امریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به امریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.

به گزارش جوان آنلاین، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اولین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار داشت: بنده خروج شرورانه امریکا را از برجام که قبل از آن هم اعتباری نداشت را تبریک می گویم. کاملا مشخص بود که امریکایی ها قابل اعتماد نیست و دوباره ثابت شد که به هیچوجه امریکا در تعهداتش قابل اعتماد نیست.

وی گفت: در آینده ایران همه یک دل و هماهنگ روی منابع و ظرفیتهای داخلی متمرکز می‌شویم همانند نیروی های مسلح.

سردار جعفری افزود: نیمه امیدی که به برجام بسته شده و فرصت یکی دو‌هفته ای هم که رییس جمهور دیشب اعلام کرد روشن است که اروپایی ها بین ایران و امریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به امریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه گفت: خروج امریکا از برجام نشان داد موضوع غنی سازی هسته ای بهانه بود و موضوع آنها، اقتدار نظامی‌ و موشکی و تاثیرگذاری ایران در منطقه و مقاومت منطقه است.

وی تصریح کرد: ایستادگی ما در منطقه دارد استکبار را از پای در می آورد و باعث عظمت جمهوری اسلامی ایران شده است.

جعفری گفت: با توجه به اینکه موضوع دشمنان توان نظامی ماست، نیروهای مسلح باید توجه عمیق تری نسبت افزایش توان خود داشته باشند.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: رژیم ایران قبل از انقلاب اگر قدرتی داشت وابستگی‌اش به استکبار و تجهیزاتی که از آنها می‌گرفت بود، پس از انقلاب این موضوع دگرگون شده و روی مولفه های ملی و داخلی و نیروی انسانی تمرکز شد.

جعفری ادامه داد: قدرت امروز ما قابل مقایسه با زمان جنگ تحمیلی نیست و بخاطر پیشرفت تجهیزاتی و‌ موشکی ما است.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما انسان محور هستند نه تجهیزات محور البته که تجهیزات داریم و‌‌ از انها بهره میبریم اما سربازان و بسیجیان مهمتربن مولفه های قدرت ما هستند.

فرمانده سپاه در عین حال تاکید کرد: باید در سربازان ایجاد انگیزه کنیم و در جهت کرامت انسانی آنها نگاه ویژه داشته باشیم.

جعفری گفت: در سپاه توجه ویژه به مهارت آموزی سربازان داشته و داریمو‌ اقدامات مختلفی نیز انجام گرفته است.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
1
آتش بزنید بر جام را
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
2
سرلشگر باقری " سخنان شما صریح وروشن ست" گویا اقای روحانی هنوز در رویای برجام به سر می برد " که صحبت از برقراری برجام 5 بدونه مزاحم " در کنار سه کشور اروپائی متحد با امریکا " سخنرانی می کند " سه کشوری که عملا نشان دادند دست شان باهم در کاسه امریکا " صیهونیست ها وثروت باد اورده عربستان قرارگرفته ست " می خواهد بازی خود را تا پایان دوره ریاست شان با برجام 5 ادامه دهد " از اینکه کشور وملت ایران تحقیر شوند " برایش اهمیتی ندارد چرا؟ ایشان با خودش وملت ایران رو راست نیست " چرا؟ نمی گوید برجام اشتباه بود " اعتماد بر امریکا واین سه کشور اروپائی از اصل اشتباه بود " ایا؟ در قانون اساسی کشور " یک رئیس جمهور اجازه دارد " چنین عملکردی داشته باشد " وبه هیچ ارگانی جوابگو نباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام درودبرسرلشکرجعفری ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
1
دندان فاسدی که درد و رنج آور است باید از ریشه کند و خلاص شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
1
با سلام . به فرماندهان گرامی ما برسانید که الان مهترین مشغله فکری کهنه سربازانی که دوران خدمت سربازی را در جنگ گذارنیده اند .چرا خدمت انها بعنوان خدمت دواطلبانه منظور نمی شود . و حتی ایثاگری انها دواطلبانه نمی باشد .مثلا کسر خدمت شامل غایبین نمی شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار