کد خبر: 905688
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: خرید تضمینی گندم و دیگر محصولات کشاورزی درسطح استان باید در نهایت دقت و جدیت و بدون حاشیه انجام شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه کارگروه استانی خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار داشت: گندم کشاورزان باید بدون دغدغه خریداری شود تا کوچکترین مشکلی پیش نیاید و جلوی افرادی که با سوء استفاده‌های مختلف گندم‌های غیراستاندارد و وارداتی را برای فروش به مراکز می‌برند، گرفته شود.

وی درخصوص مشکل حمل گندم خریداری شده توسط مراکز خرید گفت: باید تمهیدات لازم درخصوص حمل گندم در نظر گرفته شود تا روند خرید گندم از کشاورزان با سهولت کامل انجام شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: ازامکانات مراکز خرید به نحو مطلوب درراستای خدمت‌رسانی و خرید گندم کشاورزان استفاده شود و مراکز دارای مشکل، در نخستین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند تا گندم خریداری شده در سلامت کامل وبه دور از آفات انباری ومحیطی نگهداری و حمل شود.

عزیزی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران و رانندگان اشاره و بیان کرد: روند پرداخت مطالبات گندمکاران باید به موقع انجام شود و شرکتهای ذی‌ربط نیز مطالبات رانندگان را به موقع پرداخت کنند تا در روند حمل گندم اختلالی پیش نیاید.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از تجهیز مراکز خرید گندم به سیستم‌های نوین و مجهز خبر داد و افزود: امسال نیز خرید تضمینی گندم به صورت آنلاین انجام می‌شود که در سال گذشته این مورد آفلاین بود که مشکلاتی را به وجود آورده بود.

عزیزی از کشاورزان استان خواست  از برداشت زودرس محصول به خاطر محدودیت در خرید گندم با رطوبت بالا خودداری کرده و به توصیه‌های مسئولان خرید توجه لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد برداشت محصول کیفی در استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر