کد خبر: 906030
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: رشد بیشتر در آموزش مجازی به صورت دوره‌های پودمانی نیز اقدام مهم دیگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،طاهره چنگیز در گرامیداشت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: به منظور اینکه بتوانیم در جوامع بین المللی بیشتر ورود یابیم راه را برای جذب دانشجویان خارجی در رشته های خاص در دوره های عمومی و تحصیلات تکمیلی ایجاد کردیم.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۱۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تعداد دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: رشد بیشتر در آموزش مجازی به صورت دوره‌های پودمانی نیز اقدام مهم دیگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

وی با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها همچون کاتالیزور عمل می‌کنند، گفت: ۸۳۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند که نسبت به سال ۹۲ شاهد رشد ۶۶ درصدی اعضا هستیم.

چنگیز که اعضای هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را همچون نهالی طی سال های گذشته دانست، گفت: امروز این نهالی که سال های پیش بزرگان و اساتید ما کاشتند به یک درخت بزرگ مبدل شده است و توانسته خودباوری را در جامعه ایجاد کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این جلسه گفت: ایجاد بستر برای ارتقا آموزش بین المللی و فضای برای تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دستور کار این دانشگاه است.

محمدرضا صبری از صدور کارت شناسایی اساتید بازنشسته خبر داد و بیان داشت: امروز در دانشکده پزشکی دفتر فرهیختگان داریم که دنبال آن هستیم این دفتر را در تمام دانشکده ها ایجاد کنیم تا اساتید بازنشسته بتوانند از امکانات پژوهشی و رفاهی دانشگاه استفاده کنند.

وی گفت: همچنین اساتید بازنشسته باید در گروه‌های آموزشی فعالیت بیشتری داشته باشند؛ البته این مجوز را دارند تا به عنوان استاد مشاور پایان‌نامه‌ها باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همچنین صندوق رفاه هیئت علمی از وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد و در این دوره و با آمدن هیئت مدیره جدید عضوگیری خواهیم کرد و برنامه‌های جدیدی برای رفاه همکاران خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: آموزش مجازی در اولویت‌های ما قرار دارد که در حال ارتقا آن هستیم؛ نرم‌افزار نگاه را برای ثبت فعالیت‌های مختلف اعضای هیئت علمی داریم تا هفته آینده در شورای دانشگاه مصوبه می‌گیریم تا برای همه دانشکده‌های دانشگاه عملی شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار