کد خبر: 906200
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
استاندار چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و فرمانداران باید این ۹ طرح را برای ایجاد ۱۳ هزار شغل تا پایان امسال در استان مدنظر قرار دهند.
حمیرا رحیمی

اقبال عباسی امشب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه امسال  9 طرح اشتغالزایی در بخش‌هایی مانند مسکن، کار و تعاون، حمل و نقل و جهادکشاورزی در قانون بودجه پیش‌بینی شده است، اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و فرمانداران باید این 9 طرح را برای ایجاد 13 هزار شغل تا پایان امسال در استان مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به نقش محوری استانداری برای برنامه ریزی افزود: مهم‌ترین وظیفه فرمانداران این است که با حضور و مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بنده هیچ اعتقادی به مصوبه در شهرستان‌ها ندارم چرا که بودجه یک بار می‌آید و توزیع می‌شود اینکه در سفر شهرستانی مصوبه داشته باشیم فریبکاری است.

عباسی خواستار دقت فرمانداران در تصویب اعتبارات شهرستانی شد و تصریح کرد: اگر قولی به مردم داده‌ایم باید در تصویب برنامه شهرستانی به آن توجه شود.

وی هماهنگی بین دستگاه‌ها، نظارت بر اجرای درست برنامه‌ها و ارزیابی مدیران دستگاه‌ها و پروژه‌ها را از دیگر وظایف استانداری برشمرد و خاطرنشان کرد: مصوبات باید سر جای خود اجرا شود ضمن اینکه لازم است برای کاهش نرخ بیکاری استان به طرح‌های اشتغالزایی اولویت داد و به آن دقت بیشتری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر