کد خبر: 906307
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
معاون استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برای حل مشکل بیکاری در پارس‌آباد توسعه صنایع تبدیلی در این شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نواداد در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان پارس آباد اظهار کرد: با ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و استفاده بهینه از امکانات موجود علاوه بر رونق بخش کشاورزی و افزایش درآمد می توان معضل بیکاری جوانان را در منطقه حل کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و سیاست‌گذاری برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان تا پایان سال جاری افزود: با تحقق این مهم بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری برطرف خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه با اتحاد و همدلی توفیقات زیادی نصیب کشور و نظام می شود، بیان داشت: با وحدت و همبستگی و پرهیز از اختلاف می توان مشکلات و نارسایی های موجود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت.

وی در عین حال توجه به مناطق عشایری و پیگیری مطالبات و نیازهای این قشر را از برنامه های اولویت دار مسئولان استان برشمرد و اضافه کرد: عشایر از قشر فعال و در عین حال کم توقع جامعه است.

نواداد با اشاره به سوابق کاری وبرخی ویژگی های سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان بر لزوم تعامل و همکاری تنگاتنگ مسئولان و مدیران دستگاه های دولتی با وی تاکید کرد.

نواداد از سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان خواست در راستای ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان و پیشرفت این شهرستان گام بردارد تا شاهد تحول اساسی در عرصه های مختلف باشیم.

در این آیین از خدمات اکبر صمدی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی و علی علایی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر