کد خبر: 906646
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
از سوی مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی صورت گرفت
محورهای دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از سوی مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در استان اعلام شد.

روح‌الله دهقان‌نژاد  با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای بررسی و مشخص شدن محورهای این جشنواره برگزار شد‌.

وی افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران برتر استان برگزار می‌شود.

دهقان‌نژاد اظهار کرد: با توجه به برگزاری موفق اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی سال گذشته و مشارکت خوب خبرنگاران استان، امسال ضمن شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌های آن، تلاش می کنیم دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در خور جایگاه خبری و رسانه‌ای استان برگزار کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالا و تعدد مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری این جشنواره با بالاترین کیفیت در دستور کار قرار دارد و در این راستا با همفکری چهره‌های شاخص رسانه، ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره نیز تشکیل شده است.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برای ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، قالب‌های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی انتخاب شده است.

 مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: این جشنواره محورهای مختلفی از جمله "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن‌شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، "حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب‌های اجتماعی" و "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" را به خود اختصاص می‌دهد.

وی در پایان گفت: محورهای مشخص شده که به تأیید اعضای ستاد رسیده، در قالب فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر منتشر شده و در اختیار اهالی رسانه و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر