کد خبر: 906671
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیاری از مدافعان حرم پیش از این‌که در کیلومترها دورتر از این مرزوبوم از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع کنند، در کمک به مناطق محروم پیش‌قدم بودند که این افتخاری بزرگ است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار مجتبی فدا در جمع جهادگران نمونه استان اصفهان در اردوگاه شهدای درچه اظهار کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام شده است.

وی افزود: پس از گذشت نزدیک به 40 سال از این حرکت عظیم اگر مقایسه‌ای با دیگر کشورهای منطقه داشته باشیم، به‌خوبی به این نتیجه خواهیم رسید که به برکت حضور مردم، نظام اسلامی توانسته به قدرت برتر منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ایستادگی ملت ایران در تمامی مقاطع حساس جمهوری اسلامی، همواره نشان داده که این مردم آگاه در مواقع حساس در میدان هستند و با بصیرت والای خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌خوبی دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم ادامه داد: باید توجه داشت که فعالیت‌های عمرانی و جهادی بیشتر از گذشته انجام شود و نیروهای فداکاری تربیت شوند که ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را بیش از گذشته نشان دهند چراکه خدمت‌رسانی در کنار محبت به مردم قطعاً معجزه خواهد کرد.

فدا، پیامبر اکرم(ص) را الگویی ماندگار برای تمام بشریت معرفی کرد و یادآور شد: امروز احیای اسلام ناب باوجود ظرفیت‌های مختلف، وظیفه تمامی مسلمانان است که گوشه‌ای از آن را می‌توان با حضور مخلصانه جهادگران و ارتباط در مناطق محروم و ارتباط با آنان دانست.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً مشکلات زیادی در زمان حاضر وجود دارد اما می‌توان با هم‌نوایی و هم‌افزایی این بحران‌ها را پشت سر گذاشت و با روحیه ایثار، گذشت و شهادت‌طلبی گوشه‌ دیگری از عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در توصیه به مسؤولان اردوهای جهادی و جهادگران بسیجی اذعان داشت: باید در کنار خدمت و کاری که انجام می‌شود، انسان بصیر و مدافع انقلاب تربیت کرد تا در میدان عمل و تصمیم دچار تردید و خطا نشود و از تمامی لحظات حضور در مناطق محروم برای بهره‌برداری معنوی و خودسازی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اردوهای  جهادی در کنار خدمت‌رسانی و رفع مشکلات و موانع و توسعه در مناطق غیر برخوردار باید انسان انقلابی و با ظرفیت تربیت کند تا در پازل دشمن بازی نکند و مدافع آرمان شهدا باشد چراکه جمهوری اسلامی امروز نیاز به نیروهای مجاهد و با اخلاص دارد.

فدا بیان داشت: اگر نگاهی به زندگی و احوالات شخصی جوانان مظلوم شهدای مدافع حرم داشته باشیم  مشاهده خواهیم کرد که بسیاری از آنان قبل از این‌که در کیلومترها دورتر از این مرزوبوم از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع کنند، در کمک به مناطق محروم پیش‌قدم بودند که این افتخاری بزرگ است. 

وی یاداور شد: امروز باید ظرفیت‌های محلی و خیرین در بحث اردوهای جهادی را گسترش داد و از توان آنان به‌خوبی بهره برد تا به لطف خدا در هیچ‌یک از مناطق کشور شاهد محرومیت  مردم ایران اسلامی در برخورداری از لوازم اولیه زندگی نباشیم.

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر