کد خبر: 906713
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
درپی عنایت ویژه امام جمعه و همکاری بنیاد مصلی؛
شهردار تبریز اعلام کرد: با عنایت ویژه امام جمعه تبریز و همکاری بنیاد مصلی، محوطه ارک تبریز ساماندهی می‌شود.

مهندس ایرج شهین باهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از محوطه ارک گفت: پروژه محوطه سازی ارک با تدبیر و عنایت امام جمعه محبوب تبریز، با هدف رفع مشکلات موجود، توسط بنیاد مصلی اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه ارک تبریز یکی از معروف‌ترین آثار تاریخی این شهر است اظهار داشت: پس از آماده سازی و ساماندهی، محوطه‌ی ارک نقش مهمی در جذب گردشگر ایفا خواهد کرد.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به همکاری بنیاد مصلی در ساماندهی محوطه ارک تبریز، نسبت به مشارکت در محوطه سازی این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

مهندس شهین باهر با اشاره به درپیش بودن فصل گردشگرپذیری تبریز یادآور شد: حجم کم سابقه حضور گردشگران در تعطیلات نوروز نشان داد که کلانشهر تبریز باید امسال خود را برای انبوه مسافران تابستانی آماده کند.
وی با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال میزان مسافران تابستانی تبریز نسبت به سالیان گذشته افزایش یابد لذا باید به سرعت اماکن گردشگری را برای این مهم آماده کنیم.
شهردار تبریز ادامه داد: در این رابطه شهرداری تبریز آمادگی دارد نسبت به محوطه سازی، فضای سبز، مبلمان شهری و زیباسازی محوطه ارک همکاری نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر