کد خبر: 906715
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
شهردار تبریز خبرداد:
شهردار تبریز از جلب مشارکت بخش خصوصی و شرکت های خارجی و داخلی برای جلوگیری از تخریب خانه ها و بافت تاریخی و احداث و نوسازی بافت فرسوده خبرداد.

مهندس ایرج شهین باهر در برنامه تلویزیونی «گولوش» اظهارکرد: ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه نشینی از اولویتهای شهرداری تبریز است که مشکلات بیشتری دارند.
وی ادامه داد: برای شهرداری تبریز حل آنها در اولویت است، کارشناسان ما از چند جبهه بررسی کرده اند که ایجاد برخی فضاهای عمومی مثل پارک زمین فوتبال و بازی ، مراکز تفریحی و خرید و تعریض خیابان و توسعه معابر با ایجاد ارزش افزوده مردم را به ساخت و ساز تشویق می‌کند.
شهردار تبریز با بیان انینکه از شهروندان تقاضا داریم به شهرداری اعتماد کنند خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می کنم به شهرداری اعتماد کنند، باور داشته باشند ما هم برای خدمت رسانی و حل مشکلات این شهر تلاش می کنیم.
مهندس ایرج شهین باهر، ادامه داد: آنچه شورای اسلامی شهر تصویب می‌کند منعکس می شود، برنامه‌های شهرداری در سال 97 با تصویب شورا و برنامه ریزی مشخص تعیین شده و از این چارچوب نمی توانیم خارج شویم.
شهردار تبریز با اشاره به اینکه بهترین ناظر عملکرد شهردرای تبریز شهروندان هستند، یادآورشد: بهترین ناظر فعالیت ما مردم هستند، در صورت خروج از بودجه و برنامهو نیز بروز هر اشکال و تخلفی میتوانند به ما تذکر دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما نمی‌توانیم در حوزه توریسم اقداماتی انجام ندهیم و در این حوزه پیشرفت داشته باشیم، من 46 سال در تبریز زندگی کرده ام ولی شاهد حضور پررنگ توریست خارجی نبوده ام و این امر نشان میدهد که در این حوزه باید فعالیت قابل توجهی داشته باشیم.
شهردار تبریز همچنین گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز همه تلاش خود را در جهت حفظ آثار تاریخی انجام خواهد داد و جایی که ببیند نمیتواند بخش خصوصی را برای ورود متقاعد کند برای حفظ اثر تاریخی چاره ای خواهد اندیشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر