کد خبر: 906856
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تحقق دانشگاه کارآفرین را از اهداف و برنامه‌های اولویت‌دار مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

عزیز جوانپور در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به سیاست‌ها و تأکیدات دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تلاش مضاعف برای فراهم کردن دانشگاه کارآفرین از مسوولان و دست‌اندرکاران قسمت‌های مختلف دانشگاهی خواست برای محقق کردن این امر مهم گام‌های تلاش کنند.

وی گفت: در این مقطع زمانی دانشگاه آزاد اسلامی با کاهش دانشجو مواجه است چنانکه تمام دانشگاه‌ها حتی دانشگاه‌های ملی نیز با صندلی خالی و افت دانشجو مواجه هستند، اما از توانمندی‌ها و قابلیت‌های مختلف دانشگاه باید برای پیشرفت دانشگاه و توسعه همه جانبه تلاش کنیم و تحقق این امر نیز در گرو همکاری و همراهی تک‌تک قشر فرهیخته دانشگاهی به‌خصوص اساتید دانشگاهی میسر است.

وی گفت: قبلاً دانشگاه‌های آزاد اسلامی فقط آموزش محور بودند ولی باید در این وضعیت در تمام زمینه‌های علمی، پژوهشی، دانش بنیان، کارآفرینی و طرح‌های اقتصادی نیز فعالیت دو چندان شود تا برخی از همکاران و نیروی مازاد شاغل در حوزه‌های دیگر به‌کارگیری شوند و در این خصوص انتظار داریم مسوولان امر و همه دست‌اندرکاران دانشگاه را در رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه کمک کنند.

وی در این جلسه از حمایت و همراهی مسوولان شهرستان قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم همه مسوولان ما را در رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه کمک کنند و الحمدالله این مساعدت‌ها در شهرستان اهر ملموس است که امیدواریم مدیریت جدید با تجربه علمی و پژوهشی و اجرایی خود بتواند از این ظرفیت‌ها به نفع دانشگاه استفاده کند.

جوانپور در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کمک حال روسای واحدها بود و تلاش خواهد کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را به علت قابلیت‌های لازم در زمینه‌های مختلف کمک کند.

از تمام سلیقه‌ها برای توسعه دانشگاه استفاده خواهم کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در این جلسه گفت: از تمام سلیقه‌ها برای توسعه دانشگاه استفاده خواهم کرد.

 ابراهیم قربانی‌کلهر با اشاره به اینکه این دانشگاه از دانشگاه‌های مطرح استان با اساتید با تجربه و فعال است اظهار امیدواری کرد که با همکاری، تعامل و تفاهم بیشتر بتوانیم گام‌های مثبت و عملی برای توسعه همه جانبه این دانشگاه برداریم.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود با تقدیر از خدمات رئیس سابق این واحد اظهار امیدواری کرد از تجربیات ارزشمند نامبرده برای تداوم و تقویت دانشگاه بهره‌مند شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار امیدواری کرد که با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های فکری، علمی و فرهنگی تمام اساتید و پرسنل دانشگاه بتوانیم دین خود را به خطه سرسبز ارسباران و مردم شریف این منطقه ادا کنیم.

در این جلسه همچنین نادر اسدی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز عملکرد چهارساله مدیریت خود را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی بیان کردند.

وی ضمن تقدیر از خدمات نادر اسدی رئیس سابق واحد اهر ابراهیم قربانی‌کلهر را به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر