کد خبر: 906904
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مدیر کل اوقاف استان اصفهان:
مدیر کل اوقاف استان اصفهان گفت: این وقف ها در بخش های مختلف قرآنی، امور خیر و بقاع متبرکه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به فعالیت شاخص خیران و واقفان و همچنین ثبت ۲۰۰ موقوفه در سال ۹۶ استان افزود: از ۴۰ وقف ثبت شده در سالجاری آران و بیدگل با ۷ وقف بیشترین سهم را دارد.

وی بیان نمود: کسب رتبه های برتر استان اصفهان در سال ۹۶ در بخش ارزیابی کلی، آرامش بهاری و خیمه های معرفت امسال در سطح بقاع متبرکه استان در ماه رمضان طرح های ضیافت الهی،جزء خوانی و پاسخ به مسائل شرعی و خیمه های معرفت اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان ۳۴۰ مبلغ به بقاع متبرکه برای انجام فعالیت های تبلیغی و همچنین شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی اعزام می شوند.

صادقی به وجود ۷۷ امام زاده مدفون در ۴۲ بقعه متبرکه شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: مدفن این امام زادگان در آران و بیدگل نشان از ارادت و اعتقادات مردم این منطقه از صدر اسلام تاکنون بوده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به اجرای کم نظیر برنامه های جزء خوانی در بقاع متبرکه آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: برنامه جزء خوانی در آران و بیدگل جایگاهی بین المللی پیدا کرده است و این جایگاه موجب تشویق نهادهای قرانی کشور و رسانه ملی از این آیین در آران و بدیگل طی سال های اخیر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر