کد خبر: 906954
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان اتحاد را رمز پیروزی و عزت ایران دانست و گفت: اتحاد ناگسستنی ملت ایران و نعمت رهبری مهم‌ترین سرمایه ایران و عامل اصلی پیروزی این ملت در برابر هجمه‌های دشمنان است.

به گزارش جوان در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در مجمع یاد یاران که به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این دست برنامه‌ها و مراسمات کار ارزشمندی است که باید با گستردگی هرچه تمام ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام بسیار فرخنده‌ای قرار داریم اواخر ماه شعبان و آغاز ماه معنویت و عبادت که امیدواریم بتوانیم بهترین بهره را از ماه مهمانی خدا ببریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهدا برای خدا رفتند، گفت: حضور در این جلسات انسان را یاد خدا می‌اندازد و به حق کردستان با این میزان شهدا نگین درخشان در کردستان در عرصه دفاع است.

به گفته وی، تقدیم 5 هزار و 400 شهید انصار و حدود 20 هزار شهید انصار در کردستان برگ زرینی را در تاریخ این ملت ثبت کرده که برای همیشه باقی خواهد ماند.

وی به نقش تعیین کننده امام راحل(ره) در بنا نهادن این انقلاب گفت: امام با این حرکت خود به اوج عزت رسید و ملت ایران را با افتخار با خود همراه کرد.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل وعده داده بود روز به روز کفر به سمت نابودی و پرچم اسلام و حق در سراسر جهان برافراشته می شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شیعه و سنی در کنار هم در کردستان از ارزش های انقلاب و مرزهای کشور دفاع کردند، گفت: خون شیعه و سنی در هم آمیخته شد تا یک وجب از خاک ارزشمند کردستان دست دشمنان نیفتد.

وی اضافه کرد: ضد انقلاب بعد از پیروزی انقلاب تمام توان خود را برای نفوذ از طریق این استان بکار بستند ولی مردم کردستان با ایثار و از خودگذشتگی مانع از تحقق اهداف شوم آنها شدند.

وی با بیان اینکه الان اتحاد و همبستگی در بین اقوام مختلف ایران نسبت به گذشته محکم تر شده است، گفت: این اتحاد موجب خشم و ناامیدی دشمنان شده و توطئه های آنان را یکی پس از دیگری نقش برآب می کند.

وی افزود: دشمنی دشمنان با گذشت 40 سال از انقلاب همچنان ادامه دارد ولی اتحاد، اخوت و برادری در ملت ایران مانع از عملیاتی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی اتحاد را رمز پیروزی و عزت ایران دانست و گفت: اتحاد ناگسستنی ملت ایران و نعمت رهبری مهم ترین سرمایه ایران و عامل اصلی پیروزی این ملت در برابر هجمه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را می کند که به ایران ضربه بزند، گفت: این ملت امام و رهبری آگاه، بصیر و مدبر دارد که با پشتیبانی امت ولایت مدار و متحد مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی است و باید با درک درست این هدف متعالی در راستای دستیابی به این رسالت مهم هرچه در توان داریم تلاش کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر