کد خبر: 907297
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
امتحان دادن بغل دست شاگرد زرنگ كلاس
گوترش: مواظب باشيد روزي هفت هشت نفر بيشتر كشته نشوند

دبيركل سازمان ملل درباره كشتار مردم فلسطين توسط اسرائيل در روز نكبت ابراز نگراني كرد. شنيده‌ها حاكي از آن است كه نيمي از كشته‌هاي اين جنايت بر اثر اظهارات دبيركل زنده شده‌اند. ايشان تهديد كردند كه اگر حملات متوقف نشود مجبور مي‌شوند ابراز «چه خاكي به سرم بريزم» كنند. جناب آقاي آنتونيو گوترش اظهارات تأثيرگذار ديگري هم طي مدتي كه در اين سمت هستند مرتكب شده‌اند كه به بعضي‌هايش اشاره مي‌كنيم.

* گوترش: جنگ سرد بازگشته است
فقط كمي داغ‌تر از دفعه قبل است. جنگ سرد قبلي با سلاح سرد و سيانور آدم مي‌كشتند، اين بار با بمب و گلوله!
* گوترش: سازمان ملل قادر به حل مشكل سوريه نيست
ما فعلاً سرمان شلوغ است داريم روي طرح لباس فرم مديرانمان براي سال بعد كار مي‌كنيم. به خاطر همين سوريه را كنترات داده‌ايم به امريكا و اسرائيل كه مشكلش را برايمان حل كنند.
* پنتاگون درباره حمله به مراسم عروسي يمني‌ها اظهار بي‌گناهي كرد / گوترش حمله را محكوم كرد
جناب گوترش خودش با پنتاگون صحبت كرده و آنها توضيح داده‌اند كه ما فقط بمب و موشك و هواپيماها را به سعودي‌ها داديم ولي فكر كرديم آنها مي‌خواهند با اين تسليحات خاكبرداري كنند، نگفته بودند كه قرار است به جايي حمله كنند وگرنه بهشان نمي‌داديم! گوترش هم فقط حمله را محكوم كرد و حرفي از فروشنده سلاح‌ها نزد.
* گوترش، سفير سوئيس در آلمان را به عنوان نماينده سازمان ملل در ميانمار تعيين كرد
اين اقدامشان خيلي پيچيده و فني بود، ما دو سه بار خبرش را خوانديم تا فهميديم كي به كي است! فكر كنم آن شخصي كه به ميانمار فرستاده‌اند هم خودش هنوز دقيقاً نمي‌داند كي هست و آنجا كجاست. به خاطر همين فعلاً خبري ازش نيست!
* دبيركل سازمان ملل اعلام كرد نسبت به مسئله كره شمالي خوشبين است
اين يكي از دستاوردهاي خلاقانه آقاي گوترش در مديريت سازمان ملل است، ايشان ابراز «خوش‌بيني» را هم به واكنش‌هاي معمول دبيركل مثل ابراز نگراني اضافه كردند!
* گوترش: سوريه بايد به سؤالات مرتبط با تسليحات شيميايي پاسخ دهد
ايشان اضافه كردند كه اسرائيل و امريكا هم بايد به سؤالات مرتبط با سلاح‌هاي اتمي و كشتار جمعي پاسخ بدهند، البته امتحان آنها جزوه‌باز است و شاگرد زرنگ كلاس را هم بغل دستشان مي‌نشانيم!
* گوترش افزايش درگيري‌ها در يمن را محكوم كرد
اگر در همان حد قبلي باشد كه روزي هفت هشت نفر بيشتر كشته نشوند مانعي ندارد!

ملاحظه مي‌فرماييد كه شغل دبيركلي سازمان ملل چه شغل حساس و سختي است. كافي است يك ابراز نگراني بيجا بكني، كل دنيا به هم مي‌ريزد. مگر همين دبيركل قبلي نبود كه با يك ابراز نگراني بيجا چند ميليارد دلار از درآمد سازمان ملل را پراند. البته بعداً توجيهش كردند و موضوع با بزرگواري و دست و دلبازي سعودي‌ها حل و فصل شد! خلاصه اينكه كار هر بز نيست دبيركل شدن، تريبون مي‌خواهد و جيب و دهن!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار