کد خبر: 907498
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به حوادث کازرون گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدرهای اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود ۴۰ درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.

سرهنگ علی ذوالقدری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس  درباره حوادث اخیر در شهرستان کازرون اظهار داشت: به دنبال تجمعات اعتراض‌آمیز اخیر کازرون در بحث تقسیمات کشوری متاسفانه با هدایت معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام به ویژه منافقان و سلطنت‌طلبان برخی از افراد سابقه‌دار از اطراف و اکناف تحریک شده و با ورود به شهر کازرون با هدف تخریب اموال عمومی به اغتشاش دامن زده و قصد خسارت به اموال عمومی را داشتند.

وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدرهای اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود 40 درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برخی از متهمان ساکن استان‌های اطراف و برخی نیز ساکن شهرستان‌های اطراف کازرون هستند که عمده آنان مسلح به سلاح سرد از قبیل قمه، دشنه، تبر و برخی با سلاح ساچمه زنی قصد تعرض به ماموران را داشتند که پلیس با هنجار شکنان برخورد قاطعانه داشته است.

ذوالقدری تأکید کرد: موضوع افراد هنجار شکن و مخلان نظم و امنیت از حساب مردم جداست و کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، پلیس در راستای قانون و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مطالبات مردم کازرون در مسیر قانونی خود با حمایت مسئولان استان دنبال می‌شود و پلیس مقتدرانه برای تامین امنیت مردم این شهر تلاش می‌کند. در حال حاضر اوضاع کاملا تحت کنترل پلیس است و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار