کد خبر: 907642
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
دبیر انجمن مرغداران اصفهان:
قیمت مرغ طی دو روز گذشته کاهش یافته است و به کیلویی هفت هزار تومان رسیده است.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، در گفت و گو یی اظهار داشت:‌ در ماه مبارک رمضان قیمت مرغ افزایش نمی یابد و احتمال می رود از چهارم و پنجم ماه رمضان به بعد شاهد کاهش قیمت مرغ باشیم.

بهزاد پاکزاد با اشاره به اینکه کمبودی در تولید و عرضه مرغ به بازار در اصفهان نخواهیم داشت، بیان داشت: در صورتی که قیمت نهاده های مرغ مثل ذرت و سویا گران شود اما تغییری در قیمت مرغ صورت نگیرد به طور قطع شاهد تعطیل شدن و خارج شدن مرغداری ها در حوزه تولید مرغ خواهیم بود.

دبیر انجمن مرغداران اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید به خواسته های فعالان حوزه پرورش مرغ گوشتی توجه کنند، اعلام کرد: اگر نرخ گذاری مرغ به دست تولید کنندگان بود به طور قطع با یک ثبات قیمتی مواجه می شدیم وهم اکنون مرغداری ها با نصف ظرفیت خود در حال تولید هستند..

پاکزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر مرغداری ها با یک نوبت جوجه ریزی اقدام به تولید مرغ می کنند، گفت: به هیچ عنوان نمی توان جایگزینی برای مرغ پیدا کرد و بوقلمون یا گوشت قرمز و ماهی شاید در یک دوره ای از سوی مردم مصرف شود اما همیشه مرغ جزو پروتئین هایی بوده که در سبد خانوار جای داشته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر