کد خبر: 907655
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: دانشکده‌های آبدرمانی پزشکی و گردشگری در استان اردبیل باهماهنگی‌ دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اردبیل، راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی که در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان یکی از دانشگاه‌های برجسته استان اردبیل در سطح کشور، نقش مهمی در راستای توسعه علمی و پیشرفت استان اردبیل دارد که رئیس جدید این دانشگاه، باید از تمامی ظرفیت‌های استان در برای پیشرفت هرچه بیشتر استفاده کند.

وی گفت: دانشگاه باید خالق نوآوری برای پیشرفت باشد و تکمیل این فرآیند، با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با مجموعه دانشگاه محقق می‌شود که امیدواریم این تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه بیشتر از قبل باشد.

استاندار اردبیل افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های گردشگری بسیاری دارد و گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه استان اردبیل بوده که در این راستا و به منظور بهره‌گیری از پتانسیل آب‌های گرم معدنی استان و جاذبه‌های گردشگری، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اردبیل، دانشکده‌های آبدرمانی پزشکی و گردشگری در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: توجه به ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیار مهم بوده و اگر بتوانیم از ظرفیت دانشگاه در بخش صنعت استفاده کنیم، قطعا ایجاد اشتغال را برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: عملیاتی شدن مقالات تولیدی در دانشگاه‌ها و نیز ایجاد فضا برای آزادی بیان در دانشگاه بسیار مهم بوده و فضای دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که دانشجویان از تمامی طیف‌ها و گروه‌های سیاسی، بتوانند نقد کرده و برای توسعه استان مفید باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر