کد خبر: 907658
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با همکاری و مشارکت بسیج از هفته آینده در مکان‌های پرتردد در سطح شهر اردبیل طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه بررسی اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با همکاری و مشارکت بسیج از هفته آینده در مکان‌های پرتردد در سطح شهر اردبیل اجرا شده و تلاش می‌شود تا در قالب اجرای این طرح در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.

وی مکان‌های پرتردد گردشگری و تفریحی زا از جمله محل های در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: مکان‌هایی همچون مجموعه گردشگری شورابیل، بین چهارراه امام خمینی(ره) تا میدان شریعتی و پارک‌های اطراف رودخانه بالیقلو از جمله مناطقی است که شاهد اجرای این طرح در این مکان‌ها خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به همکاری و مشارکت نیروی انتظامی با دستگاه قضایی در اجرای این طرح تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با این طرح با پدیده‌های نوظهوری همچون کشف حجاب در داخل خودروها و پوشش نامناسب و زننده در معابر عمومی توسط برخی افراد مقابله کنیم که در این زمینه انتظار می‌رود حتی پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در کنار مابوده و حساسیت لازم را داشته باشد.

عتباتی با بیان اینکه بسیجیان شرکت کننده در طرح تنها با تذکر لسانی در این طرح مشارکت خواهند کرد، گفت: در زمینه برخورد با روزه‌خواران در ملاء عام نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تا براساس قانون مجازات اسلامی با کسانی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند برخوردهای لازم را داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کاهش ارائه مجوز برای رستوران‌ها، سفره خانه‌های سنتی و اغذیه فروشی در اردبیل برای ارائه خدمات به مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه هنوز فصل گردشگری نرسیده است تعداد مراکزی که به آنها مجوز ارائه خدمات داده شده کاهش یافته و در کناراین نظارت ها بر این مراکز نیز افزایش خواهد یافت تا با واحدهای متخلف در این زمینه برخوردهای لازم و قانونی انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر