کد خبر: 907757
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای از انجام تفاهم با صندوق اعتباری هنر، جهت ارائه تسهیلات و خدمات بیمه تکمیلی به اهالی رسانه خبر داد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (یکشنبه) با صدور اطلاعیه ای این مطلب را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: «نظر به اینکه مقرر است شرایطی فراهم شود تا خبرنگاران و کارکنان رسانه ها و همچنین مدیران مربوط در قالب آئین نامه عضویت صندوق اعتباری هنر از تسهیلات بیمه تکمیلی بهره مند شوند لذا متقاضیان در صورت دارا بودن بیمه پایه فعال (تامین اجتماعی) می توانند درخواست خود را از طریق پنل کاربری صاحبان امتیاز رسانه‌ها در سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی e-rasaneh.ir از اول تا پایان خرداد ماه سال جاری ثبت کنند.»
این اطلاعیه حاکی است: پس از اتمام مهلت اعلام شده، امکان اصلاح و یا افزایش افراد متقاضی وجود ندارد و فهرست نهایی در تاریخ اول تیرماه در اختیار صندوق اعتباری هنر قرار می گیرد.
همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: متقاضیان باید در سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir به عنوان «روزنامه نگار» ثبت نام کرده باشند.

*ارائه بیمه تکمیلی با تسهیلات ویژه و درصد پایین به رسانه ها

پیش از این معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درنشست هم اندیشی خود با خبرنگاران از ارائه بیمه تکمیلی با شرایط ویژه و با تسهیلات خوب با هماهنگی صندوق اعتباری هنر در راستای حمایت از اهالی رسانه خبر داده بود.
به گفته وی، تلاش شده درمسیر هم از اهرم های حمایتی استفاده کنیم لذا با جدیت دنبال این هستیم که از طریق بیمه تکمیلی حمایت‌های خوبی را با درصد بسیارپایین شامل روزنامه‌نگاران و خبرنگاران فعال در رسانه های کشور نماییم.
محمد سلطانی فر یادآور شده بود که بیمه‌های تکمیلی، عمر و حوادث ازجمله مواردی است که از طریق صندوق اعتباری هنر براساس تفاهم نامه هایی شکل گرفته و به زودی نحوه استفاده ازآنها به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار