کد خبر: 907838
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
در تازه‌ترين افشاگري انجام شده، يك هنرپيشه جوان فرانسوي ادعا كرده كه از سوي «لوك بسون»، كارگردان فرانسوي شاغل در هاليوود، مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش سينماپرس به نقل از هاليوود ريپورتر، «لوك بِسون» به تجاوز جنسي متهم شد و از سوي مقامات فرانسوي تحت پيگرد قرار گرفت. اين هنرپيشه فرانسوي كه نامش فاش نشده مي‌گويد: در يك نشست در هتل مجلل بسون چيزي در چاي من ريخت و كم‌كم احساس كردم دارم هشياري‌ام را از دست مي‌دهم و زماني‌كه بيدار شدم بسون را در حال لمس و تجاوز ديدم. سپس آقاي بِسون مقدار زيادي اسكناس كنار تخت گذاشت و هتل را ترك كرد.
«تيري مارِمبِرت» وكيل بسون گفته است: آقاي بِسون زماني‌كه اين اتهامات را شنيد،‌آنقدر شوكه شد كه از صندلي‌اش افتاد. او صراحتاً اين اتهامات را رد مي‌كند.
لوك بِسون كارگردان شناخته شده هاليوودي است كه برنده جايزه بفتا و ۱۰ نامزدي جايزه سزار است. او ۱۸ فيلم بلند سينمايي ساخته‌است كه «لئون»، «ژاندارك»، «عنصر پنجم»، «دختري به نام نيكيتا» و «آرتور و نامرئي‌ها» از آن جمله هستند. لوك بِسون همچنين در سال ۲۰۱۷ زماني‌كه «مارك اشماگر» به خاطر زيان ۱۳۵ ميليون دلاري از سمت خود به عنوان رئيس كمپاني «يروپا كورپ» كناره‌گيري كرد، به عنوان رئيس اين كمپاني منصوب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار