کد خبر: 907848
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
هر دو لباس سفيد به تن كرده بودند و بنا بود به خانه بخت بروند. شايد هر دو براي خودشان هزار آرزو و رؤيا داشتند؛‌آرزوهاي رنگي و فرداهاي زيبايي كه پيش چشم‌شان تصوير مي‌شدند.
زهرا چيذري

هر دو لباس سفيد به تن كرده بودند و بنا بود به خانه بخت بروند. شايد هر دو براي خودشان هزار آرزو و رؤيا داشتند؛‌آرزوهاي رنگي و فرداهاي زيبايي كه پيش چشم‌شان تصوير مي‌شدند. اين يكي نه فقط يك محله و يك شهر و يك كشور كه جشن عروسي‌اش تمام دنيا را درگير كرد و از تلويزيون‌هاي جهاني پخش شد تا با صرف 43 ميليون دلار پرزرق و برق‌ترين مراسم ازدواج تاريخ را رقم بزند. آن يكي اما جشن ساده و محقرش به خاك و خون كشيده شد؛ آخر اين يكي دختر صنعا، عروس مهتاب بود و آن يكي «مگان ماركل» عروس ملكه انگليس!
عروس صنعا دختري ساده بود از دياري كه مدت‌هاست رنگ خوشي نديده اما نبض زندگي در آن ديار آنچنان مي‌تپد كه هنوز هم عشق در ميان دختران و پسران جوانه مي‌زند و قلب‌هاي‌شان با يكديگر پيوند مي‌خورد و صادقانه‌ترين و پاك‌ترين عشق‌ها در ميان‌شان جاري است. عروس ملكه اما بازيگر هاليوود است. پيش‌ترها عشق‌هاي ديگري را تجربه كرده و حالا قرار است زندگي در كاخ ملكه انگليس را به تجربه‌هاي قبلي‌اش بيفزايد. تلويزيون «بي بي‌سي» چه فارسي و چه انگليسي‌اش از ابتدا تا انتهای مراسم را با همه جزئياتش به صورت زنده و مستقيم پخش كرد تا بار ديگر اثبات كند شبكه سطلنتي انگليس در خدمت خاندان سلطنتي اين كشور است چه خبرها و گزارش‌هايش درباره رعايت نشدن حقوق بشر به دليل حجاب زنان ايراني باشد و چه گزارش لحظه به لحظه عروسي 43 ميليون دلاري نوه ملكه.
هزينه 43 ميليون دلاري مراسم عروسي ملكه انگليس از پول ماليات‌دهندگان تأمين شده است؛ پولي كه بخش ديگري از آن براي هزينه بمب‌هايي كه بر سر زنان و كودكان يمني مي‌ريزد، هزينه مي‌شود. همان بمب‌هايي كه عروسي جوانان يمني را به عزا تبديل مي‌كند. اما به نظر مي‌رسد ماليات دهندگان انگليسي چندان هم از اين هزينه‌ها راضي نباشند. شاهد اين ماجرا هم اين است كه بخش عمده‌اي از هزینه 43ميليون دلاري عروسي نوه ملكه صرف تأمين امنيت مراسم عروسي سلطنتي شده است. اين هزينه شامل استقرار تك‌تيراندازها روي پشت بام‌ها، پليس مخفي و پهپادهاي بدون سرنشين حدود 40ميليون دلار شده است. عروسی نوه ملکه انگلیس به غیر از میهمانان عروسی یمنی، شاهدان گریان دیگری هم داشت، نزدیک به دو میلیون کودک گرسنه انگلیس که امسال صدهزار به آنها اضافه شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
1
مخارج زیاد برای کادر امنیتی عروسی نوه انگلیس " نشاندهنده اینستکه جایگاه خاندان سلطنتی انگلیس در بین مردمان فقیر انگلیس چگونه می باشد " درست بیان شد " هرجا کاخی بود " حتما کوخی درکنارش " می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار